با اتفاقاتی که در رابطه با تیم فوتبال راه آهن تهران رخ داد و خبرهایی مبنی بر ممانعت دستگاه قضایی کشور برای بازی این تیم در لیگ برتر، برخی منابع خبری صبح امروز از جایگزینی تیم فوتبال مس به جای این تیم در لیگ برتر خبر دادند.

به نقل از سایت باشگاه مس، این خبر در حالی منتشر شد که مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی رسما از حضور در لیگ برتر به جای راه‌آهن امتناع کرد و شرایط باشگاه خود را برای حضور در این بازی‌ها مناسب ندانست. از سوی دیگر باشگاه داماش گیلان نیز هفته‌ی پیش توسط مدیرعامل خود رسما اعلام انحلال کرد تا تنها تیم لیگ برتری فصل قبل که امکان جایگزینی با تیم فوتبال راه‌آهن را داشته باشد مس کرمان باشد و از همین رو بود که برخی سایت‌های خبری از احتمال جانشینی مس به جای راه آهن در لیگ برتر صحبت کرده بودند.

باشگاه صنعت مس کرمان در این زمینه اعلام می‌کند تا این لحظه هیچ نامه رسمی از سوی فدراسیون بابت این مسئله به باشگاه مس ارسال نشده است و اگر فدراسیون این مسئله را به صورت رسمی به باشگاه اعلام کند، این باشگاه در رابطه با این موضوع با بررسی همه‌ی جوانب تصمیم‌گیری خواهد کرد.

بدیهی است که فدارسیون در صورت داشتن چنین تصمیمی، لازم است آن را هرچه سریعتر به صورت رسمی و مکتوب اعلام کند تا باشگاه مس در این مورد هرچه سریعتر پاسخ خود را بیان کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)