مرجع خبری پرسپولیس : محمد نصرتی که فصل قبل عملکرد مطلوبی در تراکتورسازی داشت با وجود جار و جنجال استقلالی ها و امضای قرارداد با این تیم سرانجام به پرسپولیس پیوست.

 

نصرتی پس از سه فصل دوری به جمع سرخپوشان اضافه شد و یکسال دیگر در این تیم بازی خواهد کرد. نصرتی یکی از گزینه های کارلوس کی روش بود که هم در اردوی اتریش و هم در اردوی تهران حاضر است.

عملکرد خوب نصرتی در بازی های تدارکاتی تیم در اتریش باعث شد تا برای بازی با ماداگاسکار و دیدار رفت و برگشت مقابل مالدیو انتخاب شده و تیم را همراهی کند. نصرتی در مدتی که در تمرینات تیم ملی شرکت می کند به خوبی توانسته با کی روش هماهنگ شده و نحوه کار او را بسیار قبول دارد.

 

 

حضور کی روش باعث ایجاد انگیزه در بین بازیکنان شده و همه تلاش می کنند شایستگی های خود را به رخ سرمربی پرتغالی تیم ملی بکشند. نصرتی با توجه به حضور عقیلی و حسینی در بازی دوستانه مقابل ماداگاسکار حضور نداشت و از روی نیمکت عملکرد ملی پوشان را نظاره کرد.

 

عدم حضور در این بازی دوستانه از انگیزه های نصرتی کم نکرد و او همچنان پرتوان و با جدیت خاص در تمرینات شرکت می کند. نصرتی در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و هرگاه مربیان صلاح بدانند در زمین حضور پیدا خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)