لیست جدید اعضای هیات مدیره پرسپولیس تقریبا نهایی شده و شاید در کمتر از 24 ساعت دیگر رسانه ای شود.

فرهاد عشوندی: با پایان لیگ برتر ، وزارت ورزش این مجال را بدست می آورد تا از بحران هیات مدیره پرسپولیس خارج شود. وزیر و همکارانش که از ابتدای حضورشان در ساختمان سئول برای ادامه همکاری با اعضای هیات مدیر پرسپولیس تردید داشتند ، حالا این مجال را بدست می آورند بعد از چند ماه پر تلاطم به هیات مدیره پیشین بگویند با تشکر ، خدانگهدار.

به گزارش خبرآنلاین ؛ هیات مدیره ای که غیر از علی پروین ، دیگرانش نزدیکان به محمود احمدی نژاد هستند. از نامی که وزیر ارتباطات بوده تا علی اکبری معاون پیشین جوانان و رویانیان که استعفایش پذیرفته شده است.

حالا وزیر برای پرسپولیس برنامه دارد. برنامه انتقالی. تا زمان واگذاری باید گروهی روی کار باشند که هم پول بیاورند و هم زمینه واگذاری اتفاق بیفتد. با این وجود درباره دو گزینه در این دوره انتقالی تقریبا جمع بندی وجود دارد ، اکبر نوجوان که رویانیان در محافل خصوصی حضور او در حوالی پرسپولیس را عامل جدایی اش اعلام کرده بود. نوجوان که پیشتر جلساتی هم با علی پروین برگزار کرده بود و اصلا پروین ادعای اینکه می تواند هزینه های تیم را بپردازد از طریق همین دوست مشترک برای وزیر فرستاده بود.

دکتر محمدرضا طاهری مشاور اقتصادی وزیر هم دیگر گزینه ای است که می گویند در هیات مدیره حضور خواهد داشت. از میان پیشکسوت ها بحث زادمهر هم در جلسات مختلف طرح شده است و باید دید آیا او هم از وزیر حکم می گیرد. این تغییرات جدید درحالی است که پرسپولیس بعد از سال ها سهمیه آسیایی گرفت و علی دایی در صف منتقدان تصمیمات وزارتی است. البته امیر خادم نماینده وزیر در این دو تیم هم گفته حرف های دایی درباره اجاره پرسپولیس را تائید می کند و با او هم نظر است. این یک پالس مثبت است برای احتمال ادامه همکاری مسالمت آمیز.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)