پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس در محل اردوی تیمش حضور پیدا کرد.

بهروز منتقمی دقایقی پیش به هتل المپیک رفت تا با اعضای تیمش قبل از حرکت به سمت ورزشگاه آزادی و حضور در دربی دیدار و گفت‌وگو کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از حضور در هتل المپیک دقایقی با حمید درخشان جلسه گذاشت و قرار است به همراه تیم راهی ورزشگاه آزادی شود.

 

* با حضور بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در اردوی آبی‌پوشان، از پیراهن این تیم برای این دیدار رونمایی شد. قرار است بازیکنان استقلال به دلیل درگذشت غلامحسین مظلومی پیشکسوت استقلال، با لباس‌های مشکی با یقه‌‌های آبی به میدان بروند.

* گلدانی کنار زمین با دسته گل‌هایی دیده می‌شود که روی آن نام گلزنان تاریخ دربی دیده می‌شود.

*برخی از آهنگ‌‌های حامد زمانی پخش شد.

* زمانی که از بلندگوی ورزشگاه اعلام شد عادل فردوسی‌پور گزارش بازی را برعهده خواهد داشت، هواداران پرسپولیس به تشویق مجری برنامه نود پرداختند.

* به دلیل سرما و باد، تعدادی از هواداران پتو به ورزشگاه آمده‌اند.

* قیمت  بالای برخی اقلام خوراکی باعث ناراحتی تماشاگران شده بود. شماری از آنها که از راه دور خودشان را به تهران رسانده‌اند م‌گفتند که برای تماشای دربی هزینه زیادی کرده‌اند.

 

یک یگان کامل اسب سوار برای اولین بار و حدود 4 ساعت قبل از بازی در مجموعه ورزشی آزادی حاضر شد. این یگان اسب سوار قرار است پیش از آغاز بازی و از ورودی شرقی وارد ورزشگاه شوند که هماهنگی‌های این کار صورت گرفت. هم اکنون 12 اسب سوار در ورزشگاه حضور دارند.

*در حالی که تماشاگران دو تیم ساکت روی صندلی‌های خود نشسته بودند و گاهی با پخش موسیقی هیجان زده می‌شدند، به یک باره هواداران پرسپولیس با شعار 6 تایی‌ها کری‌خوانی را آغاز کردند.

* شخصی که کنار زمین مجری اجرای برنامه‌های فرهنگی دربی است، از طرف باشگاه استقلال و پرسپولیس درگذشت غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال را تسلیت گفت. همچنین از اسکوبورد ورزشگاه یاد شهدای 8 سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

* فردی که رکورددار دویدن رو به عقب است، در کنار زمین مشغول این کار شد.

در زیر تصویری از شرایط کنونی ورزشگاه آزادی را مشاهده می‌کنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)