این باشگاه که وارد بحران شدید مالی شده، با پیشنهاد هواداران متعصب خود تصمیم به ایجاد فضایی برای فروش بلیت مجازی دربی در مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی گرفت.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، طرح یاد شده از ساعت ۲۰:۳۰ روز گذشته (یکشنبه ۲۰ تیرماه) آغاز شد و علاقه‌مندان به پرسپولیس با ورود به آدرس زیر، اقدام به خرید بلیت مجازی کردند:

fans-perspolis.com

از عصر دیروز تا ساعت ۲۰:۳۰ امروز، حدود هزار نفر از هواداران پرسپولیس، بلیت مجازی بازی را خریداری کردند که باید به تک‌تک این طرفدارن متعصب، بابت حمایت مادی از باشگاه، «دست مریزاد» گفت.

البته با خرید بلیت‌، هواداران نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند و این طرح به صورت مجازی برای دریافت کمک مالی اجرا شده اما با حمایت هواداران ادامه پیدا می‌کند.

اگر هنوز بلیت مجازی بازی‌ را تهیه نکرده‌اید، همین حالا می‌توانید با ورود به سایت مخصوص بلیت‌فروشی که در قسمت بیو صفحه اینستاگرام نیز مشاهده می‌کنید، بلیت مجازی خود را بخرید. بلیت‌ها در سه سطح ۱۵ هزار تومانی، ۳۰ هزار تومانی و ۵۰ هزار تومانی قیمت‌گذاری شده تا هواداران با هر شرایط مالی بتوانند به باشگاه بزرگ پرسپولیس کمک کنند. همچنین یک سطح جدید به نام VIP با بلیت صدهزار تومانی برای هوادارانی که قصد کمک با رقم بیشتری دارند، به سایت اضافه شده است.

امیدواریم از این مسیر که به پیشنهاد طرفداران پروپاقرص تیم ایجاد شده، باشگاه بتواند بخش دیگری از مشکلات مالی خود را حل کند.
مدیریت باشگاه از اعتمادی که هواداران نسبت به تیم محبوب‌شان دارند و با این شکل به پرسپولیس کمک می‌کنند، مراتب تقدیر خود را اعلام می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)