پرسپولیس در حالی باید اولین بازی آسیایی خود را مقابل الاهلی عربستان برگزار کند که آمار جالب‌توجهی مقابل این تیم دارد.

پرسپولیس در سال‌های اخیر دو بار مقابل الاهلی عربستان پیروز شده که هر دو مسابقه با نتایج پرگل به سود نماینده کشورمان به اتمام رسیده است.سرخ‌پوشان یکبار با نتیجه ۳ بر یک و یک‌بار با نتیجه ۳ بر ۲ از سد الاهلی عبور کردند و یک‌بار هم با نتیجه ۳ بر ۲ به این تیم باختند و در واقع تمام مصاف‌های دو تیم با نتایج پرگل همراه بوده است. جالب این که یک دیدار دو تیم هم با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسیده و این آمار نشان می‌دهد که هر دو تیم راه رسیدن به دروازه طرف مقابل را به خوبی بلدند.

پرسپولیس ۲۶ شهریورماه باید به مصاف الاهلی عربستان برود و مسئولان باشگاه پرسپولیس درصددند تا با یک پرواز چارتر به طور مستقیم راهی جده عربستان شوند و تیمشان را بدون معطلی به مصاف نماینده عربستان بفرستند.گاریدو سرمربی پرسپولیس دنبال فیلم آخرین بازی‌های الاهلی عربستان است تا با شناخت کامل به مصاف این تیم برود.

باگذشت دو هفته از رقابت‌های لیگ عربستان الاهلی با یک پیروزی و یک شکست در مکان ششم جدول قرار دارد. درحالی‌که پرسپولیس با یک پیروزی و دو تساوی در لیگ برتر ایران امیدوار است که در دیدارهای آینده باز هم پیروز شود و در نهایت از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)