پرسپولیس نیوز :  پرسپولیس در روزی که سیدجلال حسینی را با نظر یحیی گل محمدی در ترکیب نداشت، از نفت تهران گل خورد و دو امتیاز دیگر را از دست داد تا فاصله اش از مدعیان بیشتر شود.

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه یازدهمین تساوی این فصل خود را تجربه کرد و برابر نفت تهران به نتیجه 1-1 رضایت داد.

این تساوی خانگی باعث شد تا سرخپوشان کمی بیشتر از گذشته از صدر جدول رده بندی فاصله بگیرند.

پرسپولیس آخرین بار در دقیقه 85 دیدار مقابل صنعت نفت آبادان گل خورده بود و در 5 بازی پس از آن تیم‌های داماش، صبا، فجر، استقلال و فولاد در باز کردن دروازه نیلسون ناکام بودند.

در مسابقه با نفت سیدجلال حسینی که سه قبل برای تیم ملی مقابل لبنان به میدان رفته بود، با نظر یحیی گل محمدی روی نیمکت نشست، اما این نیمکت نشینی به ضرر پرپسولیس تمام شد و این تیم برای سومین بار پیاپی دو امتیاز دیگر را از دست داد و همچنین دروازه‌اش نیز باز شد.

حسینی در 26 بازی که پرسپولیس تاکنون در جام حذفی و لیگ برتر انجام داده، فقط دو بار مقابل ملوان و نفت تهران در لیگ غایب بوده است. در این دو دیدار نیز تساوی 2-2 و 1-1 رقم خورده و 4 امتیاز برای این تیم از دست رفته است.

این مدافع که یکی از عناصر موفقیت سپاهان در فصول گذشته نیز بوده، قدرت رهبری بالایی دارد و در 12 دیدار از 24 مسابقه ای در ترکیب حضور داشته، اجازه گلزنی به بازیکنان حریف را نداده است.

حسینی در تیم ملی نیز نقش انکارناپذیری دارد. درست است که ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی فقط 2 گل به ثمر رسانده، اما به همین اندازه نیز در 5 بازی گل دریافت کرده که آمار بدی محسوب نمی‌شود.

مدافع ملی پوش پرسپولیس در لیگ سابقه قهرمانی با سپاهان و سایپا را دارد و حالا امیدوار است در پرسپولیس نیز بتواند حداقل در جام حذفی به مقام قهرمانی برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)