با مروری بر نتایج ۵ دیدار اخیر تیم های گل گهر سیرجان و پرسپولیس مشخص می‌شود این دو تیم نتایج چندان متفاوتی در این مسابقات به دست نیاورده اند.


تیم‌های پرسپولیس و گل گهر سیرجان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فردا در استادیوم آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار از ساعت 18 و 15 در شرایطی آغاز می‌شود که شاگردان یحیی گل‌محمدی در ۵ مسابقه قبلی خود در لیگ برتر جاری، لیگ برتر بیست و یکم و بیستم هرگز به این تیم نباخته اند.

دیدار رفت این فصل دو تیم با نتیجه دو بر صفر و گل های محمد عمری(۴۹) و سینا اسدبیگی (۷۹) دو بر صفر به سود تیم پرسپولیس پایان رسید. دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان هم با نتایج مشابه یک بر یک به پایان رسید که گل دیدار برگشت را حامد پاکدل و گل دیدار رفت را عیسی آل کثیر به ثمر رساندند.

این دو تیم در دو بازی رفت و برگشت لیگ برتر بیستم هم به مصاف هم رفتند که پرسپولیس مجموعاً هشت بار دروازه گل گهر سیرجان را باز کرد. دیدار برگشت لیگ برتر بیستم با گل های مهدی ترابی (۱۲ از روی نقطه پنالتی و ۲۷) همچنین گل دقیقه ۸۴ احمد نوراللهی با حساب سه بر یک به پایان رسید. دیدار رفت نیز با نتیجه ۵ بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید. احمد نوراللهی (۳۰)، امید عالیشاه (۶۰)، مهدی شیری (۶۸)، احمدرضا زنده روح (گل به خودی ۷۲) و سیامک نعمتی (۸۸) پنج بار دروازه تیم گل گهر سیرجان را گشودند.

حالا و در آستانه بازی حساس یک چهارم نهایی جام حذفی پرسپولیسی‌ها با اتکا به نتایج ۵ دیدار اخیرشان امیدوارند که در این مرحله هم بدون شکست از سد سیرجانی ها عبور کرده و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)