مرجع خبری پرسپولیس : نگاهی به عملکرد 14 سرباز ارتش سرخ در جدال با ابومسلم ( اعداد منظور شده مقابل اسامی نمرات بازیکنان و با سقف نمره 5 است)

 

حقیقی (2.5 ) : هرچند در صحنه های زیادی توپ های خوبی را از حریف گرفت اما باز هم اشتباه در جایگیری و خوردن یک گل مبتدیانه عملکرد او در این بازی را به متوسط تبدیل کرد.

 

باقری ها (2.5) : او هم روز خوبی را پشت سر نگذاشت و با وجود حملات متعدد حریف او را خیلی کم در بازی دیدیم. در یکی دو صحنه هم توپ را به شکل خطرناکی لو داد و شانس با او یار بود که وارد دروازه نشد!

 

شیث رضایی (3.5) : بی شک از آماده ترین مدافعان این روزهای پرسپولیس و لیگ برتر است. در این بازی هم بسیار خوب مقابل مهاجمان حریف با قدرت بدنی بالای خود مقاومت کرد و موقعیت های فراوانی را از حریف گرفت. شاید تنها ضعف شیث اعتماد به نفس بیش از اندازه بود.

 

شکوری (2.5) : با پاس گل بسیار زیبا در اولین حضور رسمی خود (کاری که 2 بازیکن جایگزینش در 15 بازی نتوانسته بودند انجام دهند) به  کرانچار نشان داد حق او چیزی دیگریست. در کل امیدوارکننده و خوب بود. ضمن اینکه در حمله موفق تر  از دفاع بود.

محمد (3) : اوهم با این پاس گل نشان داد به روزهای اوج خود نزدیک می شود. اما بازی خوب او در این پاس گل خلاصه نمی شود! چندین نفوذ خطرناک و همچنین در دفاع هم شرکت موثر داشتن از دیگر کارهای خوب او بود.

کلاهکج (2.5) : همانند بازی های قبلی بدون پسرفت یا پیشرفت خاصی! در این مسابقه هم به خوبی هم در دفاع و هم در حمله شرکت داشت و بخصوص در ضد حملات در رساندن توپ به مهاجمین موفق بود

تیاگو (3) : پرتلاش ، درگیر ، دونده ! اینها 3 ویژگی بارز او در همه بازیها و بخصوص این بازی بود. در این بازی هم بدون اغراق شاهد این ویژگی ها بودیم. گاها شوتهای بسیار خوبی هم میزند اما با وجود اینها بازی او زیاد به چشم نمی آمد.

باقری (5) : بدون شک بازیکن تمام نشدنی فوتبال ایران در این مسابقه ستاره بازی بود. زدن دو گل و استفاده از توپ ها هنگام ضد حمله و همچنین دفاع موثر او در این بازی بیانگر این موضوع است.

هوار (3) : هرچند هوار بازی های قبل نبود اما باز هم زیرکی و پاس ها و سانتر های خوب او و اینکه در بیشتر نقاط زمین او را میبینیم ، ضعیف بودن او در این بازی را نقض می کند.

وسلی (2) : او هم بازیکن سابق نبود . دلیل آن را هم یارگیری حریف و همچنین نبود فضای کافی که بتواند خود را نشان دهد میتوان دانست. با وجود این یکی دو موقعیت ایده آل برای او به وجود امد اما در گلزنی ناکام بود.

زارعی (2) : پسرفت محسوس او نسبت به بازی های قبلی مشهود بود. از توپ های خوبی که به او می رسید بر خلاف همیشه نتوانست استفاده کافی را ببرد. تعویض او با بائو هم بیانگر این موضوع است.

مجتبی شیری (2.5) : با امدن اجباری او به زمین قصد اماده نشان دادن خود و اینکه به حق نیمکت نشین نشده است را داشت. اما چیز خاصی از او ندیدیم تا شاید باز هم نیمکت نشین شود.

مهدی شیری (2) : از او هم در این بازی مخصوصا در حمله چیز خاصی ندیدیم! شاید بدلیل اینکه پست او هافبک دفاعی بود یا اینکه فرصت بازی کردن کمی داشت.

بائو (2) : انگیزه ی او در مقابل تیم سابقش هم نتوانست او را به روزهای اوجش برگرداند و عملکرد نسبتا ضعیفی داشت. البته زمان بازی برای او ناکافی و همچنین توپ زیادی به او نرسید اما باز هم اینها نمیتواند بازی ضعیفش را توجیه کند

گروه آنالیز مرجع خبری پرسپولیس

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)