سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: باید برای رسیدن به دیدار نهایی لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های اروپا در دیدار رفت مقابل بایرن مونیخ به نتیجه دست یابیم.

به گزارش ایرنا، قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های اروپا، بعدازظهر امروز (جمعه) در شهر ˈنیونˈ سوییس انجام شد و در آن تیم بایرن مونیخ با رئال مادرید روز 2 اردیبهشت ماه و تیم چلسی با اتلتیکو مادرید روز 3 اردیبهشت ماه به مصاف هم می روند. دیدارهای برگشت نیز در روزهای 9 و 10 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی، «کارلو آنجلوتی» در گفت و گو با سایت ˈیوفاˈ اظهار کرد: اگر می خواهیم به برتری دست یافته و راهی دیدار پایانی شویم، باید در دیدار رفت که به میزبانی رئال مادرید برگزار می شود، به بایرن مونیخ ضرب شصت نشان بدهیم.

وی ادامه داد: بازی برابر بایرن به هیچ عنوان آسان نیست، به خصوص اینکه دیدار برگشت در ورزشگاه ˈآلیانس آره ناˈ برگزار می شود.

همچنین «فیلیپ لام» کاپیتان تیم بایرن مونیخ نیز گفت: بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی است و باید همچون قهرمان بازی بکند.

وی افزود: دیدار با رئال نوعی فینال است چرا که بایرن و رئال تیم های برتر محسوب می شوند.

این مدافع همچنین معتقد است، بایرن مونیخ باید در دیدار رفت که به میزبانی رئال و در ورزشگاه ˈسانتیاگو برنابئوˈ برگزار می شود، به گل دست یابد تا در زمین خودی با خیالی آسوده تر بازی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)