پرسپولیس نیوز :  مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با این تعداد مصدومی که داریم، باید در ورزشگاه درفشی‌فر بیمارستان تأسیس کنیم.

آندره پانادیچ  درباره دیدار روز گذشته پرسپولیس و ملوان اظهار داشت: ما عالی کار کردیم و بازی کاملاً در اختیار ما بود. من از عملکرد تیم در بازی روز گذشته راضی بودم. البته مصدومیت کفشگری در ابتدای بازی کار ما را سخت کرد.

وی ادامه داد: وقتی با تیمی مثل ملوان که دفاعی بازی می‌کند روبه‌رو می‌شوید، بازی سخت‌تر هم می‌شود اما در مجموع خوشحالم که توانستیم از این بازی دشوار با سربلندی خارج شویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا سرخپوشان برای بازی با ملوان استرس حذف شدن داشتند؟، خاطرنشان کرد: روز گذشته به اندازه کافی خوب بودیم. در ضمن وقتی با تیمی دفاعی مانند ملوان بازی دارید انگیزه بازیکنان حریف تا 200 برابر بیشتر می‌شود. من بازی ملوان – گسترش را دیده بودم اما ملوانی که مقابل ما قرار گرفت با تیمی که مقابل گسترش فولاد بازی کرد، تفاوت داشت. ملوانی‌ها می‌خواستند جان‌شان را هم بدهند تا پیروز شوند.

پانادیچ در خصوص اینکه چرا نسبت به عملکرد تیم داوری بازی با ملوان اعتراض داشت، گفت: وقتی همه نیمکت ما به صحنه‌ای اعتراض می‌کند، یعنی اینکه داوری به ضرر ما بوده است. من در طول بازی به خاطر عملکرد داور عصبی بودم اما واکنشی نشان ندادم. با این وجود در آخر بازی نتوانستم به داور اعتراض کنم.

وی افزود: شرایط بازی از سوی داور به حدی سخت شد که حتی مترجم ما هم از روی نیمکت اخراج شد. حالا ما باید چه عکس‌العملی نشان می‌دادیم؟

مربی تیم فوتیال پرسپولیس درباره بازی روز جمعه این تیم مقابل تراکتورسازی و اینکه سرخپوشان خیلی سخت در تبریز می‌توانند نتیجه بگیرند، عنوان کرد: ما از هیچ تیم یا هیچ شهری نمی‌ترسیم و هر کجا که باشد، بازی می‌کنیم اما واقعاً‌ مشکلات فراوانی داریم. فکر می‌کنم با این تعداد مصدومی که داریم باید در ورزشگاه درفشی‌فر بیمارستان تأسیس کنیم. واقعاً با 6،7 مصدومی که داریم، نمی‌دانم باید با چه نفراتی به تمرین می‌آیند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)