خبرگزاری پرسپولیس : فکر می‌کنم بازیکنی چون او که سابقه بازی در یوونتوس و فنرباغچه را دارد، می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

آندو وقتی داشت چمدان‌هایش را تحویل می‌گرفت تا از فرودگاه خارج شود چشمش خورد به یکی از دوستانش که همراه یک بازیکن سیه‌چرده بود. نه آندو این بازیکن را می‌شناخت و نه او آندو را. بعد از صحبت با همراه بازیکن سیه‌چرده، آندو تازه فهمید که این بازیکن همان آپیای معروفی است که قرار شده پیراهن شماره 3 پرسپولیس را به تن کند. گپ و گفت با آپیا دلیلی شد تا سراغ تیموریان برویم و دقایقی با او صحبت کنیم.
 

کی به ایران آمدی؟

چهارشنبه شب حول و حوش ساعت 10-9 رسیدم تهران تا در تمرین‌های تیم ملی حاضر شوم.

با آپیا همسفر بودی؟

نه من از قطر راهی تهران شدم و آپیا از دبی به ایران آمده بود.

او را می‌شناختی؟

نه، من او را نمی‌شناختم و نه او من را. البته درباره او زیاد شنیده بودم اما نخستین بار بود که آپیا را می‌دیدم.

پس چطور با هم گپ می‌زدید؟

من اصلاً نمی‌دانستم آن بازیکن سیه چرده استفان آپیا هافبک سابق یوونتوس است. شخصی که همراه او بود (آقای مشیری) از دوستان قدیمی‌ام محسوب می‌شود. مشیری وقتی مرا دید کمی با هم صحبت کردیم و شماره مرا گرفت و از من خواست با هم برای تفریح به تورین برویم. بعد هم که آپیا آمد مرا به او معرفی کرد و او را به من. تازه فهمیدم این بازیکن همان آپیای معروفی است که قرار شده پیراهن پرسپولیس را به تن کند.

با آپیا هم حرف زدی؟

حدود چهار پنج دقیقه با هم حرف زدیم.

با چه زبانی؟

انگلیسی.

حالا به او چه گفتی؟

بحث پرسپولیس به میان آمد و من به آپیا گفتم این تیم خیلی بزرگ است و طرفداران بسیاری دارد. به آپیا گفتم به کشوری آمدی که مردم فوتبال را خیلی دوست دارند. به خصوص پرسپولیس و استقلال که طرفداران بسیاری دارند. به او گفتم تیم بزرگی را انتخاب کردی!

حتماً می‌دانی که استفان آپیا چند ماهی است تیم ندارد اما همچنان به آقای عضله معروف است. بدن او چطور بود، اضافه وزن داشت؟

نه، بدن پری داشت و اصلاً اضافه وزن نداشت. فکر می‌کنم بازیکنی چون او که سابقه بازی در یوونتوس و فنرباغچه را دارد، می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

وضعیت خودت چطور است؟ انگار مصدوم هستی؟

در بازی آخر الخریطیات مصدوم شدم اما دیروز MRI گرفتم که نشان داد مصدومیتم جدی نیست و مشکلی برای تمرین و بازی مقابل ازبکستان ندارم.

وضعیت الخریطیات چندان مناسب نیست، قبول داری؟

صد درصد. ما تیم آخر جدول رده‌بندی هستیم اما بازی آخرمان را 3-2 بردیم که من 3 پاس گل دادم و بعد مصدوم شدم. امیدوارم بتوانیم از انتهای جدول لیگ قطر خارج شویم چرا که بازیکنان خوبی در ترکیب تیم ما حضور دارند.

با توجه به اینکه یکی دو روز است در اردوی تیم ملی حضور داری فکر می‌کنی بتوانیم ازبکستان را شکست دهیم؟

چرا که نه. بازی در تهران برگزار می‌شود و ما می‌توانیم از حمایت 100 هزار تماشاگر خود سود ببریم. ضمن اینکه جو بسیار دوستانه‌ای در تیم ملی حاکم است و همه بچه‌ها یکدل شده‌اند تا ازبکستان را ببریم و به جام جهانی نزدیکتر شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)