بنا به گفته مربی ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن ستاره تازه‌وارد، مجرب و انگلیسی تیمش در دیدار با سوشو در ترکیب قرار نخواهد گرفت.

  •  
  •  
  •  

برخلاف همه گمانه‌زنی‌ها دیوید بکام که در آخرین روز از مهلت یک ماهه پنجره زمستانی نقل و انتقالات در ژانویه به عضویت «پاریسی‌های متمول» درآمد، در دیدار یکشنبه (امروز) مقابل سوشو در ترکیب اصلی جای نخواهد گرفت.

در این مورد «کارلو آنچلوتی» دلایلش را در مواجه با خبرنگاران بر زبان آورده است.

وی در این مورد گفت: دیوید از چهارشنبه گذشته با تیم تمرین می‌کند. برای حضور در ترکیب اصلی هنوز آماده نیست. البته اکنون سخت سرگرم آماده‌سازی است تا خود را به تیم برساند.

او ادامه داد: بکام در تیم مشکلی ندارد. برخلاف یکسری شایعات با هیچ بازیکنی اختلاف نداشته و رفتارش با دیگران در تیم بسیار دوستانه است. او تجربه، کیفیت بالای بازی و روح حرفه‌ای دارد. این سه عامل چیزهای هستند که تیم به وجودش نیاز دارد. تصور می‌شد او به بازی با سوشو برسد، اما او نیاز به تمرین بیشتر دارد و به گمانم هفته بعد، مقابل مارسی بتواند در ترکیب جای بگیرد.

شاگردان تحت امر «کارلتو» نیمه شب در آخرین بازی هفته بیست و پنجم لوشامپیونه میهمان سوشو  در ورزشگاه اگوست بونال هستند. در دیدار رفت تیم تحت امرش 2 بر صفر در پارک‌دوپرنس برنده شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)