سرمربی ایتالیایی پاری سن ژرمن تاکید کرد در صورت حضور رونالدو در این تیم، او در کنار ایبرا بدون هیچ مشکلی بازی خواهد کرد.

به نقل از ساکرنت، آینده کریستیانو رونالدو در هفته‌های اخیر در رئال مادرید با تردیدهای بسیاری روبه‌رو بوده است. او چندی پیش اعلام کرده بود در سانتیاگو برنابئو روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

پاری سن ژرمن تابستان سال گذشته به وسیله قطری‌ها خریداری شده و برای تبدیل شدن به یک تیم قدرتمند هزینه‌های فراوانی کرده است. سران این باشگاه اعلام کرده‌اند برای جذب کریستیانو رونالدو حاضر هستند 100 میلیون پوند پرداخت کرده و دستمزد هفتگی او را نیز به 200 هزار پوند برسانند.

در این میان کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی پاری سن ژرمن نیز تایید کرده دوست دارد رونالدو را به پاریس بیاورد تا در کنار زلاتان ایبراهیموویچ یکی از بهترین خط‌های حمله در دنیا را داشته باشد.

آنچلوتی در این مورد گفت: نمی‌دانم که انتقال رونالدو به پاری سن ژرمن اتفاق خواهد افتاد یا نه. رونالدو اکنون به سمبل رئال مادرید تبدیل شده است ولی آیا می‌توانید یک مربی را پیدا کنید که نخواهد رونالدو در تیمش باشد؟

وی افزود: بر این باور هستم که رونالدو می‌تواند در کنار زلاتان بدون هیچ مشکلی بازی کند. تصور می‌کنم کیفیت بازی این دو به شکلی است که می‌توانند در کنار هم به میدان بروند. آنها هیچ مشکلی در مورد خود خواهی در تصاحب توپ نخواهند داشت. زمانی که در میلان بودم، تعداد زیادی بازیکن بزرگ در اختیار داشتم و بدون اینکه هیچ مشکلی وجود داشته باشد، تیم بزرگی را ساخته بودیم.

پاری سن ژرمن در طول 2 فصل گذشته نزدیک به 160 میلیون پوند هزینه کرده و اکنون بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد. بازیکنانی مانند زلاتان ایبراهیموویچ، تیاگو سیلوا، ازکوئل لاوتزی و خاویر پاستوره.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)