سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید عملکرد دروازه‌بان و مهاجم پرتغالی تیمش را در بازی مقابل چلسی مورد ستایش قرار داد.

به گزارش تسنیم، پس از اینکه بامداد امروز (پنجشنبه) رئال‌مادرید با شکست 3 بر یک چلسی به مقام قهرمانی جام قهرمانان بین‌المللی دست یافت سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها به تمجید از عملکرد شاگردانش در این دیدار به خصوص ایکر کاسیاس و کریستیانو رونالدو پرداخت.
 
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید پس از اتمام دیدار فینال گفت: ما بازی فوق‌العاده‌ای را به خصوص در نیمه نخست که توپ و میدان را کاملا در اختیار داشتیم از خود به نمایش گذاشتیم. در نیمه دوم کمی انرژی ما تحلیل رفت که این موضوع هم امری کاملا طبیعی بود. ایکر کاسیاس همانند رونالدو در پیروزی ما در این دیدار خیلی کمک کرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد که رئال‌مادرید نیاز دارد از این پس بازی مثبتی از خود به نمایش بگذارد.

سرمربی 54 ساله مادریدی‌ها با تمجید از عملکرد ستاره پرتغالی‎اش در این بازی اظهار داشت: رونالدو بازی فوق‌العاده‌ای از خود به معرض نمایش گذاشت. او فوتبالیستی حرفه‌ای و رهبری فوق‌العاده در تیم است. خوشحالم که سرمربی کریستیانو هستم.

آنچلوتی در پایان عملکرد دروازه‌بان تیمش را هم مورد تمجید قرار داد و گفت: کاسیاس خیلی خوب بازی کرد و با عملکردهای خوبش در ابتدای نیمه دوم دروازه رئال را نجات داد. برای او و بقیه اعضای تیم خوشحالم، آن‌ها در کارهای دفاعی و تهاجمی تیم خیلی خوب عمل کردند.  ما 3 سنگربان خوب در ترکیب تیم داریم که خیلی برای ما مهم هستند و هر کدام از آنها می‌توانند به بازی گرفته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)