سرمربی پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید پیروزی بر افیان نشانه بازگشت تیمش به اوج است و او آرزو می‌کند با روسونری‌ها به جای یک شانزدهم در مرحله نهایی لیگ قهرمانان روبه رو شود.

 
  •  
  •  
  •  

کارلو آنچلوتی که شب گذشته تیمش در هفته شانزدهم لیگ فوتبال فرانسه «لوشامپیونه»‌ 4 بر صفر بر افیان غلبه کرد،‌ اظهار داشت: این برد دل‌انگیز پس از آن پیروزی خوب مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا نشان می‌دهد سن‌ژرمن بار دیگر در شرایط مطلوب قرار گرفته و در اوج است. کل تیم در این بازی سخت کار کرد و  نمایش خوبی داشت. خوشحالم در این دیدار هر یک از بازیکنانم به وظایف خود دقیق عمل کردند.

وی ادامه داد: مهمترین دستاورد بازی همین آمادگی خوب بود که در بازی لیگ قهرمانان با پورتو هم نشان دادیم.

مربی ایتالیایی افزود: بازی را با تمرکز خیلی خوب شروع کردیم و پس از آنکه گل اول را وارد دروازه افیان کردیم، کار برایمان ساده‌تر شد.

این نتیجه سبب شد تا «پاریسی‌های متمول» ‌29 امتیازی شده و در پله دوم جدول با یک بازی بیشتر پس از المپیک لیون در پله دوم جدول جای گیرند.

*آرزوی کارلتو در لیگ قهرمانان اروپا

همچنین این مسئول فنی که سابقه هدایت تیم آ.ث‌میلان کشورش و چلسی انگلیس را در کارنامه دارد، خطاب به خبرنگاران از روبه‌رو شدن با «روسونری‌ها» (میلان) به عنوان یک رویا در لیگ قهرمانان یاد کرد.

«کارلتو» که روز پنجشنبه هفته جاری در مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوئیس حضور خواهد یافت و حریفش را خواهد شناخت، در این مورد بیان کرد: میلان اکنون در مرحله تغییر و اصلاحات است؛ اما استعدادهای پرشمار و زیادی مثل استفان الشراوی و ماتیا دی اسکیلیگو را پرورش داده است. امیدوارم با تیم سابقم روبه رو شوم؛ اما نه در مرحله یک هشتم نهایی.

او ادامه داد: من میلان را دوست دارم. امیدوارم با این حریف در فینال لیگ قهرمانان روبه رو شوم.

وی که در سال‌های 2001 تا 2009 راه‌راه‌‌پوشان میلانی را هدایت کرد، افزود: از وضعیتی که میلان در چند وقت گذشته داشته، بدیهی است خوشحال نیستم. با این تیم خاطرات خوش زیادی داشته و مشخص است ریشه در این تیم دارم. امیدوارم میلان همیشه در وضعیت ایده‌آل باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)