سرمربی جدید رئال مادرید مقایسه میان خود و سرمربی سابق این تیم را نادرست دانست.

کارلو آنچلوتی در ادامه صحبت‌هایش در نشست مطبوعاتی پس از معرفی رسمی به عنوان سرمربی رئال مادرید، شخصیت مورینیو را با خود متفاوت خواند و مقایسه خود با او را نادرست دانست.

وی در این باره اظهار داشت: فکر نمی‌کنم درست باشد که من را با مورینیو مقایسه کنید. او کارش را در اینجا انجام  داد و اکنون من می‌خواهم پس از او در این باشگاه کار کنم. مقایسه امکان پذیر نیست. نتیجه نهایی مشخص می‌کند که کار من خوب یا متوسط است.

سرمربی جدید رئال ادامه داد: مورینیو مربی بزرگی است؛ من به او احترام زیادی می‌گذارم اما شخصیت او با من متفاوت است. من کاملا به او احترام می‌گذارم.

آنچلوتی خاطرنشان کرد: شروع جدیدی برای من و بازیکنان خواهد بود با روابطی جدید که من فکر می‌کنم خوب باشد و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

سرمربی ایتالیایی در خصوص مودریچ و کاکا افزود: منتظر تماشای تمرینات کاکا می‌مانم و پس از آن تصمیم می‌گیرم. در حال حاضر او بازیکن رئال مادرید است و می‌خواهیم بیشترین کارایی را از او داشته باشیم. فکر می‌کنم مودریچ بیشتر از اینکه پشت مهاجمان بازی کند باید در مرکز میدان مستقر شود.

وی تأکید کرد: تیم زیر 21 سال اسپانیا بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد که ایسکو بهترین آنها است. او می‌تواند در هر تیمی بازی کند.

آنچلوتی گفت: کاسیاس بازیکن فوق‌العاده و کاپیتان تیم است و قانونی در فوتبال وجود د ارد که می‌گوید کسی که شایسته بازی کردن است معمولا بازی خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)