سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که مشکلی برای تمدید قرارداد ستاره پرتغالی این تیم وجود ندارد.

کارلو آنچلوتی در اولین نشست خبری خود پیش از فصل حاضر شد. سرمربی ایتالیایی به تمجید از رفتار کریستیانو رونالدو پرداخت و مطمئن است که او به ماندن در این باشگاه ادامه می‌دهد.

وی در این باره اظهار داشت: همه می‌دانند که رونالدو یک پدیده است، یک گلزن بزرگ. مهم‌ترین مسئله برای باشگاه این است که بازیکنی با توانایی وی مثل یک حرفه‌ای خارق‌العاده رفتار کند. این به خصوص برای بازیکنان جوان‌تر مثبت است؛ وقتی که آنها می‌بینند یک قهرمان با چنین روحیه‌ای کار می‌کند. صحبت درباره قرارداد جدید وی کار من نیست اما فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: از حضور در این تیم بسیار خوشحالم. نمی‌خواهم درباره بیل صحبت کنم. او بازیکن بزرگی است اما بهتر است درباره کسانی صحبت کنیم که در این باشگاه حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: با گونزالو هیگواین در گفت‌و‌گویی خصوصی صحبت کردم. خوشحالم که او اینجاست، همین و نه بیشتر.

سرمربی ایتالیایی افزود: چیز زیادی درباره کارواخال نمی‌دانستم. او مدافع راست بسیار خوبی است و توانایی‌های فراوانی دارد.

آنچلوتی در خصوص سیستم تاکتیکی تیمش گفت: بهترین سیستم این است که وقتی توپ در دست ما است، ۱۱ بازیکن برای حمله داشته باشیم و۱۱ بازیکن برای دفاع وقتی که توپ در دست حریف است. ما باید فوتبالی هجومی را به نمایش بگذاریم.

آنچلوتی در ابتدای نشست خبری به حمایت و تشویق تیتو ویلانووا پرداخت و اضافه کرد: ناراحت شدم اما می‌دانم که او به مبارزه‌اش ادامه خواهد داد. می‌خواهم بداند که تمام تیم، باشگاه و خود من از او حمایت می‌کنیم. امیدواریم که همه‌چیز خوب پیش برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)