رئال مادرید جست‌و‌جو برای یافتن جانشین مورینیو روی نیمکت سانتیاگو برنابئو را آغاز کرده است.

فارس، باشگاه رئال مادرید می‌داند که پر کردن جای خالی مورینیو آسان نخواهد بود و هر کسی که هدایت تیم را پس از او در دست بگیرد، کار سختی در پیش خواهد داشت.

به همین دلیل باشگاه جست‌و‌جو برای فهرستی از گزینه‌های جانشینی مورینیو با مهارت لازم برای هدایت رئال مادرید را آغاز کرده است.

رئیس باشگاه رئال مادرید اعلام کرد: مردی که هدایت رئال مادرید را برعهده دارد، باید 4 خصوصیت داشته باشد. او باید بداند که چگونه تیمی از ستارگان را مدیریت کند؛ در یکی از لیگ‌های بزرگ اروپایی و لیگ قهرمانان اروپا تجربه داشته باشد؛ خودش را در جایگاهی که فشار فراوانی دارد، اثبات کند و در برابر مطبوعات رفتار مناسبی نشان دهد.

کارلو آنچلوتی در صدر فهرست مورد نظر فلورنتینو پرز قرار دارد. مربی ایتالیایی دوران سختی را در پاری‌سن‌ژرمن تجربه می‌کند. روزنامه اکیپ روز گذشته گزارش داد که وی فصل بعد در این باشگاه نخواهد ماند. این اولین باری نیست که فلورنتینو پرز روی آنچلوتی تمرکز کرده است.

دومین نفر در فهرست یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان است. مادرید چند ماه پیش در اولین اختلاف مورینیو با باشگاه تمایلش به جذب وی را نشان داده است. فلسفه هجومی و آمار او با تیم ملی آلمان از ملاک‌های مثبت وی به شمار می‌روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)