خبرگزاری پرسپولیس : برنامه ۹۰ شب گذشته به مانند همیشه جالب و محور اصلی آن، پیرامون تغییرات کادر فنی پرسپولیس و بررسی بازی و حاشیه دیدار استقلال و داماش در هفته گذشته رقابت‌های لیگ بر‌تر بود.

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که علت ناکامی پرسپولیس کدام گزینه است ؟

بخش اول برنامه دیشب 90 به حضور همایون بهزادی و علی جباری کاپیتان های سابق پرسپولیس و استقلال  اختصاص داشت و این دو پیشکسوت فوتبال خاطرات جالبی از دوران بازی خود نقل کردند.

آنچه در این گفتگوی جذاب و صمیمی جلب توجه کرد، حافظه فوق العاده خوب و اطلاعات همایون بهزادی بود. او روی همه عکس های قدیمی به نمایش درآمده در دوربین 90 صحبت کرد و درباره تیم ها و بازیکنان قدیمی اطلاعات دقیقی داد.

بهزادی: از من در مورد پرسپولیس امروز چیزی نپرسید!

بهزادی در این برنامه خاطرات زیادی از دوران بازیگری خود در تیم های شاهین و پرسپولیس بیان کرد اما حاضر نشد در خصوص تیم فعلی پرسپولیس صحبت کند و خطاب به فردوسی پور گفت: از دوران قدیم از من بپرس نه از تیم فعلی. فقط برای این پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم.

در ادامه برنامه دیشب 90 صحنه هایی قدیمی از دیدارهای تیم ملی در دوران حضور همایون بهزادی و علی جباری پخش شد. در ضمن جریان حضور این پیشکسوتان، فیلم هایی قدیمی از تیم ملی در دوران حضور این دو بازیکن به روی آنتن رفت. در صحنه ای از این فیلم، بازیکنان در اتوبوس تیم ملی در حالی به تصویر کشیده شدند .

لقب شوالیه تاریکی فردوسی پور به حاجی !

عادل فردوسی پور در برنامه دوشنبه شب این هفته خود هم نتوانسته بود بی خیال قصه شوالیه حاجی فتح الله زاده شود.
 فردوسی پور که برای برنامه این هفته اش فقط یک مسابقه فوتبال داشت و آن هم بازی استقلال و داماش بود که به خاطر نرسیدن استقلالی ها به پرواز ، یک روز عقب افتاد تا هم سوژه برنامه هفته قبل عادل جور باشد و هم یک بازی برای این هفته اش باقی بماند.

 عادل از این فرصت استفاده کرد و حاجی را شوالیه تاریکی ، لقب داد و او را به بتمن  تشبیه کرد. عادل کمی بعد هم در یکی دیگر از آیتم های برنامه ، به حرف های حاجی استقلالی ها پرداخت و گفت:« کشور اروگوئه اصلا نخست وزیر ندارد که بخواهد عنوان شوالیه گرفته باشد!

نکونام  میهمان حضوری و ویژه 90

در ادامه جواد نکونام در این برنامه میهمان حضوری و ویژه فردوسی پور بود تا مجری و تهیه کننده برنامه با وی در رابطه با تجربه حضورش در لیگ ایران پس از سال ها دوری و ماجرای نتایج تیم ملی فوتبال کشورمان با این بازیکن گفت و گو کند. وی گفت نکونام به عنوان کاپیتان ناکام تیم ملی به برنامه آمده نه بازیکن موفق لیگ!

رویانیان : هنوز ژوزه را اخراج نکرده‌ایم

ماجرای اخراج مانوئل ژوزه از باشگاه تیم فوتبال پرسپولیس نیز از اتفاقات و سوژه های خاص فردوسی پور در برنامه دیشب  بود،

محمد رویانیان گفت هنوز ژوزه را اخراج نکرده‌ایم ، پس از آن که رویانیان در پایان جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حضور یافت و درباره نتایج این جلسه توضیح داد دقایقی بعد به نشانه اعتراض به خبری که دو سه سایت خبری مبنی بر انتخاب گل‌محمدی به عنوان سرمربی و برکناری مانوئل ژوزه مخابره کرده بودند بار دیگر به جمع خبرنگاران آمد و گفت: نمی‌دانم چرا بعضی رسانه‌ها دوست دارند ما را اذیت کنند. من کی گفتم که ژوزه اخراج شده است. من گفتم تا 48 ساعت آینده باید درباره سرمربی تیم تصمیم بگیرم.

وی افزود: تا زمانی که سرمربی مشخص شود هم گل‌محمدی تیم را تمرین می‌دهد و به پروین هم گفتیم که بر کارها نظارت کند اما یکی دو رسانه نوشته‌اند که گل‌محمدی سرمربی شده است. این حرف درستی نیست. ما باید پول مانوئل ژوزه را بدهیم و اخراج او برای ما تبعات دارد. از رسانه‌هایی که این شیطنت را کرده‌اند شکایت می‌کنیم.

رویانیان در ادامه گفت: من باید در فرصتی که دارم بهترین تصمیم را برای تیم بگیرم اما برخی می‌خواهند این فرصت را از بین ببرند. ما به ژوزه نگفتیم تو اخراج هستی، به او گفتیم چند روز استراحت کن تا تصمیم نهایی را بگیریم. هنوز تصمیم به اخراج نگرفته‌ایم.

تا 48 ساعت دیگر درباره ژوزه تصمیم می‌گیرم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته‌ فنی باشگاه 48 ساعت به من فرصت داده است که درباره ماندن یا رفتن ژوزه تصمیم گیری کنم. تا آن زمان گل محمدی سرمربی پرسپولیس است. و در این رابطه با محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت و گو کرد تا هواداران این باشگاه بزرگ در جریان دلایل تغییر و تحولات صورت گرفته قرار گیرند.

رویانیان به خاطر برخورد تندش با خبرنگاران در روز گذشته عذرخواهی کرد و گفت: من ساعت 10 صبح فردا با ژوزه جلسه دارم و اشکالات ژوزه که از سوی کمیته فنی اعلام شده را به او اعلام می کنم و اگر به اشتباهاتش اقرار کند و دستیاران خارجی خود را که کارایی نداشته اند کنار بگذارد احتمال دارد بماند و اگر قبول نکرد باید توافق کنیم تا جدا شود.

نتیجه پرسش و پاسخ نظرسنجی 90

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که علت ناکامی پرسپولیس کدام گزینه است ؟ ۱ـ بازیکنان ۲ـ کادرفنی ۳ـ مدیریت، که در پایان نزدیک 50 درصد به گزینه 2 یعنی کادر فنی رای دادند و حدود 27 درصد ضعف مدیرایت را برگزیدند و نزدیک 23 درصد بازیکنان را عامل ناکامی قلمداد کردند .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)