نوزدهمین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در راه است .

پرسپولیس نیوز ، باشگاهی که با طرافداران میلیونیش گاه و بی گاه بهانه خوبیست برای کوتاه کردن مسیری که به بن بست رسیده ! چه در شورای شهر تهران ، چه در وزارت ورزش و چه قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری !

چرا که نه . آقا شما رایت را به ما بده برو مدیرعامل پرسپولیس شو ، آخر برد رسانه ای پرسپولیس که کم نیست ، چه بسا هستند افراد زیادی که وزیر کشور را به نام نمی شناسند ولی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را به تعداد فرزندانش می شناسند ! پرسپولیس است دیگر ، آقای ایران ، آقای آسیا ! همه او را می شناسند !

 

و من هوادار که نمی خواهم ، نمی دانم چرا و چگونه کسانی که دم از عدالت می زدند و آنها که دم از عقلانیت و تخصص می زنند گفتارشان با کردارشان متفاوت است چرا علی پروین باید در هیات مدیره باشد و  مدیرعامل محتمل باشگاه پرسپولیس ! ولی می دانم که آنها نیز می دانند مدیرعامل پرسپولیس علی پروین نخواهد شد و عمر مدیریتش به ماه هم نخواهد رسید چرا که علی پروین تنها یک روی سکه است ! رویی که همه هواداران از آن هراس دارند ، رویی که تحصیلات آکادمیک ندارد و رویی که با اقبال عمومی مواجه نیست و این را همه می دانند ، دولت ، وزارت و هیئت مدیره .

 

و آن روی سکه همان بازی سیاسیست که در جریان است ، همان جریانی که محمد حسن انصاری فرد را برداشت و محمد رویانیان را برکنار کرد.

از همین امروز تصویر آقای ایکس پشت سکه نقش بسته و از مدت ها قبل وزیر و رئیس می دانند چه کسی بر صندلی ریاست باشگاه پرسپولیس تکیه خواهد زد ، اصلا سهمیه اش معلوم شده که به کدام گروه و جناح برسد ،  بده بستان ها انجام شده اما آوردن مدیر جدید آنچنان هم آسان نیست ، باید مدیری را که می آوری با اقبال عمومی همراه کرد تا در همان بازی اول با شعار حیا کن – رها کن رو به رو نشوی .

علی پروین و یک پاس رونالدینیو ای همان چیزهایی هستند که هر وزیری به آن نیاز دارد ، بله اگر علی پروین را یک طرف و هر گزینه تحصیل کرده و یا سیاسی را طرف دیگر بگذاریم اکثریت غالب هواداران به آن سمت ناشناخته خواهند رفت ( کامبوزیا ) و از آن استقبال می کنند و مدیر جدید را به تجربه تلخ گذشته ای که با پروین داشته اند تعویض می کنند ! و وزیر و رئیس خوشحال که به رای و نظر مردم مدیر جدید انتخاب شده و هر نتیجه ای که گرفته شود بر عهده هوادار خواهد بود !

 

پس باید منتظر نشست و دید گزینه آن روی سکه چه کسی است و محتمل ترین گزینه ها را می توان انصراف داده های انتخابات اخیر کمیته ملی المپیک برشمرد !

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)