یک میلیون دلار از دارایی های فدراسیون توقیف شد

مرجع خبری پرسپولیس : با قوت گرفتن شایعه عمدی بودن اشتباهات داوری در دربی 69 برای تسویه حساب فدراسیون فوتبال با علی دایی، خبر می رسد یک میلیون دلار از دارایی های فدراسیون فوتبال ایران در بانک های ایالات متحده توقیف شده است.

 

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از اینکه اشتباهات داوری در بازی با ملوان و استقلال تهران امتیازات زیادی را از پرسپولیس گرفت، برخی منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال از عمدی بودن این اشتباهات و رابطه آن با اختلاف مالی سرمربی پرسپولیس و فدراسیون فوتبال پرده برداشتند.

 

 

در همین راستا حبیب کاشانی با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار روشن شدن این موضوع و اتهام وارده علیه مدیران بلند پایه این فدراسیون شده است.

 

 

فدراسیون فوتبال که با برگزاری جلسات سوری در کمیته انضباطی و استیناف منتسب به خود از پرداخت مطالبات علی دایی سر باز زد وقتی با ارائه مدارک مستند سرمربی سابق تیم ملی در صدا و سیما حیثیت خود را زیر سوال دید، تسویه حساب با دایی را وارد فاز جدیدی کرد.

 

 

علی کفاشیان و مدیران بلند پایه فوتبال که در مقام صیانت از بیت المال برآمده بودند چندی پیش هیئتی چند صد نفره را برای تماشای مسابقه تدارکاتی ایران و برزیل راهی ابوظبی کردند که در میان آن ها مدیران هیئت های فوتبال، تدارک فدراسیون و حتی برخی نزدیکان و آشنایان مدیران بلند پایه آن حضور داشتند.

 

 

در همین حال خبر می رسد که یک میلیون دلار از دارایی های فدراسیون فوتبال ایران در بانک های آمریکایی توقیف شده است. علی کفاشیان با تایید این خبر می گوید: «متاسفانه در این مورد زور فیفا و AFC هم به آمریکایی ها نرسید و پولی که قرار بود به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت شود در بانک های آمریکا توقیف شده است. ما از طریق وکیل فدراسیون پیگیر این ماجرا هستیم»

 

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)