هر چند بعيد به نظر مي رسد نكونام منظورش را به صورت شفاف بگويد ولي گفته مي شود او با قلعه نويي و يكي از اطرافيان اين مربي يعني م.ع مشكل دارد.

به گزارش فوتبال ايران، جواد نكونام پس از پايان ديدار چهارشنبه شب استقلال و الشباب امارات،محافظه كاري هميشگي اش را كنار گذاشت و از علي فتح الله زاده و معاونان باشگاه استقلال به شدت انتقاد كرد.

او كه بابت عدم انجام تعهدات مالي باگاه استقلال ناراحت بود،در قسمت مهمي از حرف هايش گفت:« ابتدای فصل مرا روی سر به استقلال آوردند اما از هفته پنجم به بعد کسی جواب تلفن من را نداد. از اول فصل در مورد مسائل مالي فقط به ما وعده دادند و اگر تا چند روز آینده جواب تلفن مرا ندهند مجبورم از این باشگاه شکایت کنم. من از قرارداد 2 میلیون یورویی و کاپیتانی باشگاه اوساسونا گذشتم ولي متاسفانه حالا مي بينم كه بي ‌انضباطی در استقلال موج می‌زند. مگر می‌شود ابتدای فصل مدیرعامل به خانه ما بیاید و در حضور پدر و مادرم اصرار کند که من استقلالی‌ شوم اما بعد از آن هر چکی که به ما داد برگشت خورد. من بدم می‌آید که مسئولان جواب تلفنم را نمی‌دهند. قراردادم با استقلال یک میلیارد و 750 میلیون تومان بود که تنها 45 درصد آن را دریافت کردم با این شرایط از استقلال جدا می‌شوم.»

اين براي اولين بار است كه مبلغ قرارداد نكونام با استقلال به صورت شاف توسط اين بازيكن رسانه اي مي شود و براي خيلي ها اين موضوع مبهم است كه چرا باشگاه استقلال چنين مبلغ هنگفتي را به نكونام داده است.او ادعا كرده كه مي توانست در اوساسونا مي ماند و اين در حالي است كه تيم اسپانيايي ديگر اين بازيكن را نمي خواست.

نكته مهم در خصوص حرف هاي نكونام به اين جمله او مربوط مي شود:« به من می‌گویند برو آدم کسی شو تا بتوانی به پولت برسی این کارها در ذات من نیست، همه می‌دانند منظورم از فلان آدم کیست.»سوال مهم اين است كه منظور نكونام از «فلان آدم» چه كسي است و اطرافيان او مي گويند كه منظورش امير قلعه نويي است.هر چند بعيد به نظر مي رسد نكونام منظورش را به صورت شفاف بگويد ولي گفته مي شود او با قلعه نويي و  اطرافيان اين مربي يعني م.ع و ع.ا مشكل دارد.در ضمن سرمربي استقلال هم بعد از بازي با الشباب بلافاصله جواب نكونام را داد و گفت:«ما بازيكني را به زور نگه نمي داريم و كساني بايد در استقلال باشند كه دلشان با اين تيم است.»نكونام اما روز پنجشنبه موضع خود رار فاصله كمتر از 24 ساعت عوض كرد و اين موضوع عجيب بود كه سر حرف هايش نايستاد.نكونام در جديدترين اظهاراتش گفت:« به هواداران استقلال اعلام می‌کنم در صورتی که شرایط این تیم که مسئله مالی در آن مطرح نیست، تغییر کند، حتماً در این تیم خواهم ماند اما در غیر این صورت و برخلاف میل باطنی‌ام ناچار به ترک تیم محبوبم هستم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)