خبرگزاری پرسپولیس : استفان آپیا با انتقاد شدید از باشگاه فنرباغچه ترکیه دلیل عدم توافق با پرسپولیس را کارشکنی های باشگاه ترکیه ای دانست.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس؛ آپیا در گفت و گو با «خبر هفت» کشور ترکیه گفت: بعد از جدایی من از فنرباغچه کارشکنی های زیادی از سوی این باشگاه در زندگی ورزشی و خصوصی من صورت گرفته و باعث کاهش شدید روحیه ام شده است.

آپیا افزود: من برای امضای قرارداد با پرسپولیس به ایران رفته بودم اما این موضوع به بهانه وضعیت سلامتی من منتفی شد در حالی که آن ها اصلا از من تست پزشکی نگرفتند و استنادشان به گزارش های بی اساس کادر پزشکی فنر باغچه بود. من از ماه ژوئیه در آمادگی کامل هستم و به همراه مربی بدنسازی اختصاصی روزی 2 ساعت تمرین می کنم ، حتی برای روزی 20 ساعت تمرین فشرده هم مشکلی ندارم. اما گزارشات دروغی باشگاه فنرباغچه زندگی من را تحت تاثیر قرار داده و اجازه نمی دهد فوتبالم را ادامه بدهم.

آپیا همچنین به سایت خبری «غنا وب» نیز گفت: من همچنان در31 سالگی در اوج هستم و تجربه زیادی دارم . می توانم با تعداد زیادی جوان 25 ساله رقابت کنم و در بین آن بهترین باشم. می توانستم بهترین بازیکن پرسپولیس در طول 90 دقیقه باشم چون در فوتبال امروز تجربه حرف اول را می زند. همانطور که آندرا پیرلو هنوز بهترین بازیکن یوونتوس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)