پرسپولیس نیوز : آکادمی باشگاه پرسپولیس امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) افتتاح شد.

 مراسم افتتاح آکادمی باشگاه پرسپولیس امروز با حضور رویانیان، مالکی، استیلی و جمعی از پیشکسوتان پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این مراسم درباره افتتاح آکادمی، اظهار کرد: خدا را شاکریم که یکی از ساختارهای بنیادی باشگاه افتتاح شده است. پرسپولیس آکادمی رسمی نداشت. ما یک سال پیش به فکر ایجاد این آکادمی افتادیم و بعد از ماه‌ها تلاش و با همکاری دکتر سرمستی و زحمات حمید استیلی به نقطه اجرایی رسیدیم که امروز افتتاح آکادمی را انجام می‌دهیم. آکادمی پرسپولیس کاملا مجهز و دارای برنامه است و با تصویب پنج برنامه کار خود را آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: اولین برنامه بررسی اهداف و پروژه‌های اجرایی آکادمی در سال 92 است. این برنامه دارای ابعاد مختلفی است از جمله CPM و برنامه کنترل تمام طول سال است. ضمن این که 17 برنامه در دستور کار آکادمی است که نخستین برنامه آن در تیر ماه است. همچنین بررسی ساختار تشکیلاتی آکادمی بر اساس آکادمی‌های دنیا انجام شده است. در کنار آن تقویم زمان بندی آکادمی به صورت CPM طراحی شده و بحث بعدی هم کارگاه‌های آموزشی است که در حال حاضر هشت کارگاه در نظر گرفته شده است. همچنین تصویب بودجه برای آکادمی صورت گرفته و در واقع ما با انجام همه این کارها امروز آکادمی را افتتاح می‌کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)