ستاره آرژآنتيني که در ديدار رفت سيتي- رئال در برنابئو درميدان نبود، حالا کهکشاني ها را تهديد کرده است.

رئال مادريد در روز 4شنبه در دور پنجم رقابت هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا در يک بازي مهم خارج از خانه مقابل منچسترسيتي به ميدان خواهد رفت.

 منچسترسيتي که درحال حاضر در صدر جدول رقابتهاي ليگ برتر قرار دارد، در جدول مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا جايگاه مناسبي ندارد و با قرار گرفتن در رده چهارم و پاياني جدول، تقريبا اميدي به صعود به دور بعدي رقابت هاي اروپايي نخواهد داشت.

 سرخيو آگوئرو ستاره آرژانتيني باشگاه سيتي، يکي از آن بازيکناني است که در طول ماه هاي اخير صحبت هاي متعددي در مورد احتمال پيوستن او به رئال به گوش مي رسد. او که در ديدار رفت دو تيم در دور دوم رقابت هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتياگو برنابئو غايب بود، حالا آماده است تا در بازي برگشت براي تيمش به ميدان برود و بعد از دو گلي که در بازي شنبه شب وارددروازه استون ويلا نمود، جدي ترين تهديد کهکشاني ها دراين بازي خواهد بود.

به گزارش گل، آگوئرو در صحبت هايي که در روزنامه مارکا بازتاب يافته گفت:« ما هفته سخت و پيچيده اي را پيش رو داريم. اول بايد با رئال مادريد بازي کنيم و يکشنبه هفته بعد هم مقابل چلسي به ميدان خواهيم رفت. بازي مان در ليگ قهرمانان اروپا ، بازي خيلي زيبايي خواهد بود و بايد در اين بازي به پيروزي برسيم. ما بايد به هر ترتيبي که شده در بازي با رئال برنده ميدان باشيم.»

 اين درحالي است که سيتي اميدچنداني به صعود ندارد ولي آگوئرو با خوش بيني تمام گفته:« اول از همه بايد از سد يک حريف قدرتمند و بزرگ عبور کنيم و بعد از آن نتيجه بقيه بازيها را دنبال خواهيم کرد.»

 منچسترسيتي فصل گذشته موفق شد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به يونايتد قهرمان ليگ برتر شود و داماد مارادونا دراين باره هم اظهار نظر کرد و گفت:« خيلي مهم است که تيم ما از نظر تهاجمي عملکرد خوبي داشته باشد. گلزني به تو احساس خوشبختي را منتقل مي کند ولي مهمترين نکته اين است که تيم همچنان به پيروزي هايش ادامه دهد.»

 آگوئرو، تبس و داويد سيلوا، ستاره هاي سيتي در بازي با استون ويلا بودند. حالا هر سه اين بازيکنان خود را براي يک دوئل سخت و نفس گير مقابل رئال آماده مي کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)