جالوروسی شروعی رویایی داشت. 6 پیروزی در 6 هفته ابتدایی، زدن 17 گل و دریافت تنها 1 گل، نوید فصلی رویایی را می دهد. اما هستند کسانی که معتقدند هنوز روزهای سخت رم از راه نرسیده است.

 

تابستان اصلا آنطوری که هواداران رم می خواستند سپری نشد. آنها که منتظر ورود یک مربی بزرگ بودند، رودی گارسیا را روی نیمکت شان دادند و به جای خریدهای بزرگ، شاهد پیوستن بازیکنان مانند مایکون، ژروینیو و مهدی بناتیا بودند که به نظر نمی رسید جالوروسی با آنها روزهای درخشان تری در پیش داشته باشد؛ به ویژه اینکه ستاره هایی مانند مارکینیوس، پابلو اوسوالدو و اریک لاملا هم المپیکو را ترک کردند.

اما جالوروسی شروعی رویایی داشت. 6 پیروزی در 6 هفته ابتدایی، به ثمر رساندن 17 گل و دریافت تنها 1 گل، نوید فصلی رویایی را می دهد. اما هستند کسانی که معتقدند هنوز روزهای سخت رم از راه نرسیده است. شاگردان رودی گارسیا در این شش هفته، تنها یک دیدار دشوار مقابل لاتزیو داشتند و هنوز با سایر مدعیان قهرمانی، ناپولی، اینتر، یوونتوس، فیورنتینا و حتی میلان، روبرو نشده اند؛ اتفاقی که در دو هفته آینده رخ خواهد داد و آنها باید در دو دیدار پیاپی، مقابل اینتر و ناپولی قرار بگیرند.

به نظر شما، رمی ها می توانند این روند را حفظ کنند؟ این خوشحالی های جمعی پایان بازی ها ادامه پیدا می کند یا این تنها یک "تب تند" است که زود به "عرق" می نشیند؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)