مسئولان باشگاه استقلال درحالی کار پیوستن بازیکن گسترش به جمع آبی پوشان را تمام کرده اند که وی گرانترین بازیکن نقل و انتقالات تا امروز است.

با نگاهی به مصاحبه هوشنگ نصیرزاده می توان متوجه شد که مبلغ رضایت نامه شجاعیان برای استقلال چیزی حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است.

با توجه به اصرار باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن باید مبلغی هم برای خود شجاعیان در نظر گرفت که کمتر از یک میلیارد یا نهصد میلیون تومان نیست. در واقع باید تاکید کرد که خرید احتمالی شجاعیان  چیزی حدود دو میلیارد و پانصد میلیون تومان برای استقلال آب می خورد.

خرید شجاعیان با این قیمت گران ترین خرید لیگ برتر تا این لحظه می شود در حالی که همین شجاعیان قبل از قرارداد بستن با گسترش فولاد (دو هفته قبل) با همان یک میلیارد یا نهصد میلیون تومان می توانست استقلالی شود. در واقع استقلال زمان را از دست داد و آن روزها که پرسپولیس منشا و سپاهان ساسان انصاری را می خریدند این باشگاه درگیر مشکلات دیگری بود و به این نقطه فکر نمی کرد.

به هر حال و با توجه به اینکه افتخاری اعلام کرده بود که قیمت ها را با وزیر ورزش چک خواهد کرد و بعد قرارداد می بندد، باید دید آیا سلطانی فر اجازه چنین قراردادی را با یک بازیکن غیر ملی پوش خواهد داد یا نه؟

سال گذشته هم استقلال در حالی با امین حاج محمدی یک میلیارد و دویست و با فرشید باقری ۹۰۰ میلیون تومان قرارداد بسته بود که این دو بازیکن اصلا به این قیمت نمی ارزیدند.

به نظر می رسد باشگاه استقلال برای خرید کردن به کمیته فنی نیاز دارد و برنامه ریزی بهتر برای خرید هایی در زمان مناسب چون با این مبلغ استقلال می تواند سه بازیکن خوب در حد فرشید اسماعیلی داشته باشد بازیکنی که به نظر نمی رسد چیزی کمتر از شجاعیان داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)