پرسپولیس نیوز : نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در مورد محسن قهرمانی هیچ تناقضی بین فدراسیون و سازمان لیگ وجود ندارد، امیدوارم این پرونده با خیر و خوشی تمام شود.

 هادی آیت‌اللهی که امروز در جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ شرکت کرده بود با بیان اینکه در خصوص تعویق دیدار استقلال و ملوان در جلسه امروز بحثی مطرح نشد و در مورد جزئیات جلسه گفت: یکسری مسائل در رابطه با حق و حقوق باشگاه‌ها گفته شد تا در این مورد برای سال‌های آینده پیش‌بینی لازم انجام شود.

وی در مورد اظهارات ضد و نقیض مسئولان فدراسیون فوتبال در مورد حکم محسن قهرمانی گفت: تناقضی در کار نیست. تا امروز که بررسی کرده‌ایم مورد خاصی نبوده است که بخواهیم تصمیم‌گیری و اعلام رأی داشته باشیم. در هر حال امیدوارم جامعه فوتبال در نهایت ضرر نکرده و موضوع با خیر و خوشی تمام شود.

آیت‌اللهی در مورد اینکه آیا اگر قهرمانی تبرئه شود، احتمال محرومیت علی دایی وجود دارد یا خیر، گفت: در جریان این موضوع نیستم اما اگر قهرمانی تبرئه شود، هر حکمی صادر شود باید آن حکم اجرا شود.

وی در پایان در مورد صحبت و اظهارنظر اصفهانیان مبنی بر اینکه قهرمانی تبرئه شده و از نیم فصل دوم دوباره به داوری باز خواهد گشت، گفت: این موضوع رسما اعلام نشده و تا آخر وقت امروز و یا فردا در این مورد اظهارنظر رسمی اعلام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)