پرسپولیس نیوز : نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از سال 86 تا به امروز در گزارش حسابرس از اموال منقول و غیرمنقول این فدراسیون که به مجمع ارائه می‌شود، ساختمان‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار داشته است که واگذاری آنها در اختیار مجمع است نه فدراسیون.

سیدهادی آیت‌اللهی در مورد موضوعاتی که در نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این نشست در مورد زمان مجمع و بودجه سال 93-94 فدراسیون فوتبال بحث و تبادل نظر صورت گرفت. همچنین بحث حسابرسی اموال فدراسیون همچنان ادامه دارد و در پایان نشست امروز قرار است حاضران به جمع بندی نهایی دست یابند.

وی در مورد فروش ساختمان‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم اینگونه اظهار نظر کرد: این موضوع از اختیارات مجمع است نه فدراسیون. اگر مجمع موافقت یا عدم موافقت خود را با واگذاری اعلام کند، در دستور کار قرار می‌گیرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود: در گزارش حسابرس از اموال منقول و غیرمنقول فدراسیون فوتبال که به مجمع ارائه می‌شود، ساختمان‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که سندش به نام فدراسیون فوتبال هم قرار دارد. ما به این مسائل دیگر کاری نداریم زیرا این ساختمان‌ها در گزارش حسابرس سالیالنه فدراسیون فوتبال قرار دارد، موضوعی که از سال 86-87 هم هر سال در گزارش حسابرس دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه در اسناد فدراسیون فوتبال آمده این ملک در اختیار این دو باشگاه قرار داده شده، یادآور شد: ما طبق اسناد موجود و گزارش حسابرس صحبت می‌کنیم و این بحث‌ها و جار و جنجال‌ها در آستانه دربی نباید ادامه داشته باشد. مطمئنا این موضوع از دید ما حل شده است و بعدی از دربی و در نشست با مسئولان دو باشگاه، در مورد آنها به بحث و تبادل نظر می‌پردازیم.

آیت‌اللهی با بیان اینکه در نشست کمیته فنی و توسعه هفته آینده فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی در مورد سرمربیان تیم‌هایب نوجوانان و جوانان گرفته می‌شود، در مورد لغو دیدار ایران با آفریقای جنوبی گفت: من در جریان این مسائل نیستم و بهتر است از کادرفنی تیم ملی در خصوص این مسائل سوال کنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)