تیم فوتبال آ.ث میلان ایتالیا درآغاز رقابت های فوتبال سری آ ایتالیا یکشنبه شب برابر تیم اودینزه قرار گرفت و مغلوب این تیم شد تا با شکست به مهمانی مادریدی ها در ورزشگاه ویسنته کالدرون درچارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برود.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که با نتیجه یک برصفر به سود اودینزه تمام شد تنها گل بازی را آنتونیو دی ناتاله در دقیقه 67 برای تیم میزبان به ثمر رساند و پیروزی تیمش برابر تیم بحران زده میلان را رقم زد.

شاگردان کلارنس سیدورف که نتیجه حساس ترین دیدار هفته گذشته این رقابت ها را به تیم یوونتوس رقیب دیرینه خود واگذار کرده بودند امشب به منظور جبران آن نتیجه به دیدار تیم ادوینزه رفتند اما درپایان با یک گل مغلوب این تیم شدند.

این سومین شکست تیم آ.ث میلان اززمان هدایت سیدورف در این تیم به حساب می آید. این مربی تاکنون در سری آ هشت بار روی نیمکت این تیم نشسته که حاصل آن چهار پیروزی،یک تساوی و سه شکست بوده است.

تیم بحران زده میلان سه شنبه شب و درچارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا میهمان تیم آتلتیکو مادرید است. تیم مادریدی در دیدار رفت که درورزشگاه سن سیرو برگزار شد بانتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست داد و شانس بیشتری برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات دارد.

میلان هم اکنون با کسب 35 امتیاز دررده دهم جدول رده بندی رقابت های سری آ قراردارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)