پرسپولیس نیوز : اهالی فوتبال ایران با حضور در مسجد امیر، درگذشت خواهر همسر علی پروین را به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تسلیت گفتند.

در پی درگذشت خواهر همسر علی پروین، مراسم ترحیمی از ساعت 16 الی 17:30 عصر امروز در مسجد امیر برگزار شد.

 

در این مراسم بسیاری از پیشکسوتان، اهالی فوتبال، رسانه‌ها و هواداران با حضور در مسجد امیر، مصیبت وارده را به علی پروین و خانواده‌اش تسلیت گفته و با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابراز همدردی کردند. محمدصادق اکبری و محمد جمشیدی، رئیس و عضو هیات مدیره باشگاه، مدیران و معاونین باشگاه پرسپولیس، مسوولان دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس و عباس انصاری‌فرد مدیرعامل سابق باشگاه، با حضور در این مراسم، مصیبت وارده را به علی پروین تسلیت گفتند. محمود خوردبین، رحیم یوسفی، مرتضی فنونی‌زاده، محمد صادقی، عباس کارگر، ضیاء عربشاهی، علیرضا منصوریان، رضا جباری، حسن خانمحمدی، احمدرضا و امیر عابدزاده، یعقوب فاطمی‌مقدم، امیرحسین اصلانیان، مجید نائینی، جواد حسن‌زاده، نجم‌الدین بخشی و بسیاری از پیشکسوتان و اهالی فوتبال در مسجد امیر حضور یافته و با علی پروین و خانواده‌اش ابراز همدردی کردند. مجید پروین سرمربی تیم جوانان پرسپولیس و محمد پروین نیز در این مراسم حضور داشتند. همچنین بسیاری از ارگان‌ها و شرکت‌ها و باشگاه‌های ورزشی، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس با نصب بنر و تاج گل مراتب ابراز همدردی خود را با علی پروین اعلام کردند.
علی پروین ضمن تقدیر و تشکر از ابراز همدردی اهالی فوتبال، ابراز امیدواری کرد در شادی‌ها بتواند این محبت و حضور را جبران کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)