خبرگزاری پرسپولیس : مربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازيکنان خارجي که پرسپوليس مي‌گيرد، اگر نقاط ضعف تيم را برطرف کنند، خوب است.

ناصر ابراهيمي مربي سابق پرسپوليس اظهار داشت: بازيکنان خارجي که پرسپوليس به دنبال جذب آنها هستند، اگر نقاط ضعف تيم را برطرف کنند خوب است در اين فصل پرسپوليس در خط هافبک مشکل داشته و بارها و بارها گفته‌ام که پرسپوليس نياز به تقويت خط هافبک خودش دارد. اگر کادر فني درست عمل کند و بازيکنان خارجي خوبي به خدمت بگيرد تا بتوانند خط هافبک را تقويت کند، خوب است.

وي افزود: پرسپوليس نبايد چشم بسته بازيکن خارجي بگيرد و بايد بازيکناني جذب کنند که در تيم تاثيرگذار باشند، پرسپوليس بهترين مدافعان را دارد و در خط دفاع مشکلي ندارد و مربي اگر مربي باشد، با همين نفرات مي‌تواند بهترين دفاع ليگ را داشته باشد در خط حمله هم پرسپوليس مشکلي ندارد و کامل است و فقط در خط هافبک مشکل دارد که نياز به يک  هافبک طراح و يک هافبک دفاعي خوب دارد بازيکناني که تيم جذب مي‌کند، بايد از موجودي پرسپوليس بهتر باشد و بتوانند تيم را تقويت کنند و اگر قرار است روي نيمکت بنشينند، آنها را جذب نکنند، بهتر است چون دردسر مي‌شوند.

وي در ادامه گفت: بازيکنان خارجي که به پرسپوليس مي‌آيد بايد فيکس بازي کند و تغييراتي در  تيم ايجاد کند مثل ساموئل و جانواريو در استقلال که باعث تقويت اين تيم شده‌اند پرسپوليس نبايد چشم بسته بازيکن خارجي بگيرد و بايد کساني به تيم اضافه شوند که مشکلات خط هافبک را برطرف کنند.

وي افزود: ليگ ما مدام تعطيل مي‌شود و با اين شرايط به 40 سال قبل برگشتيم حتي در زمان جنگ و در روزهايي که ليگ قدس برگزار مي‌شد هم نگذاشتيم فوتبال تعطيل شود اما کي‌روش که الان حاکم فوتبال ايران است، مدام ليگ را تعطيل مي‌کند، مربياني که در ليگ کار مي‌کنند چند بار مي‌توانند بدنسازي کنند و تيم را به آمادگي برسانند؟ چرا ليگ ما اينقدر تعطيل مي‌شود و کسي هم جوابگوي باشگاه‌ها و مربيان نيست؟

مربي سابق پرسپوليس اظهار داشت: تصميمات کي‌روش مبني بر تعطيلات مدام ليگ و عدم برگزاري جام حذفي کلا اشتباه است به نظر من حتما بايد جام حذفي را برگزار کنند و ملي پوشان هم در اين جام حاضر باشند کجاي دنيا چنين کارهايي مي‌کنند که ما انجام مي‌دهيم؟ کي‌روش نبايد در برنامه‌ريزي فوتبال ما دخالت کند. او سرمربي تيم ملي است و تيم ملي "ب" را تشکيل داده که خيلي خوب است اما جام حذفي بايد برگزار شود چون اين جام براي همه تيم‌ها انگيزه به همراه دارد. مديران، مربيان و بازيکنان ليگ يکي دوست دارند با تيم‌هاي ليگ برتري بازي کنند و خودشان را بسنجند.

وي افزود: قرار بود ژوزه و علي کريمي آشتي کنند و اين بازيکن در تمرينات پرسپوليس حاضر شود که در بازي تيم ملي مقابل تاجيکستان مصدوم شد و نمي‌دانم چه اتفاقي خواهد افتاد بازيکن نبايد تو روي سرمربي بايستد و حتي اگر روي تعصب و غيرتش باشد کريمي که از نتايج تيم ناراحت بوده، مي‌توانست در جلسه‌اي خصوصي حرف‌هايش را به ژوزه بزند اما نبايد جلوي بازيکنان و در جمع اين حرف‌‌ها بزند کريمي هر وقت خوب شود و مصدوميتش برطرف شود، مي‌تواند سر تمرين پرسپوليس برود و با تيم تمرين کند تا ايان ماجرا تمام شود.

وي در ادامه گفت: کار پرسپوليس در ادامه ليگ خيلي سخت است اگر پرسپوليس به پيکان 6 گل زده، نبايد فکر کنيم تمام مشکلات برطرف شده است و بايد ببينيم تيم ژوزه در بازي‌هاي بعدي چکار مي‌کند پيکان در اين فصل از تيم‌هاي ديگر هم 4 يا 5 گل خورده بود اما بايد ببينيم پرسپوليس در بازي‌هاي آينده‌اش چکار خواهد کرد پرسپوليس چند هفته قبل هم يک بازي را برده بود و همه مي‌گفتند که تيم از بحران خارج شده اما ديديم که چنين اتفاقي نيفتاد و پرسپوليس باز هم باخت و حالا که 6 گل به پيکان زده نبايد فکر کنيم بحران تمام شده و بايد کار تيم را در بازي‌هاي بعدي ببينيم.

وي افزود: کريم انصاري‌فرد در بازي با پيکان در ترکيب اصلي پرسپوليس قرار گرفت و هت تريک کرد. قبلا هم گفت بودم که اين مهاجم گلزن را نبايد روي نيمکت بگذارند بلکه بايد هميشه فيکس پرسپوليس باشد و در تمام بازي‌ها براي پرسپوليس بازي کند انصاري‌فرد بايد توسط هافبک‌هاي پرسپوليس تغذيه شود چون او يک مهاجم گلزن است و اگر خوب تغذيه شود، به راحتي گل مي‌زند اگر به انصاري‌فرد پاس خوب بدهند گل مي‌زند در بازي‌هاي قبلي او به خصوص تغذيه نمي‌شد و نمي‌توانست گل بزند اما مقابل پيکان پاس خوب به او رسيد و هت تريک کرد.

ابراهيمي در پايان گفت: هر وقت به انصاري‌فرد پاس خوب بدهند، گل مي‌زند چون شم گلزني بالايي دارد و مي‌تواند به راحتي دروازه حريفان را باز کند بازي با پيکان باعث شد انصاري‌فرد از فشار رواني خارجي شود و مطمئن هستم در بازي‌هاي آينده مي‌تواند همين روند را  ادامه بدهد و براي پرسپوليس باز هم گل بزند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)