خبرگزاری پرسپولیس : عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: مانوئل ژوزه به دليل عدم آشنايي با فرهنگ ايران، تيم پرسپوليس را نابود کرده بود.

ابراهيم آشتياني اظهار داشت: معما چون حل شود آسان شود، من از بازي دوم و سوم فصل در مورد ژوزه موضع گرفتم و خيلي سخت هم موضع گرفتم چون او تيم را نابود کرده بود، متأسفانه ژوزه با فرهنگ ايران آشنا نبود و در تمرينات هم خوب کار نمي کرد، عده اي از دوستان مي گفتند که صبر کنيد اما از همان اول عليه ژوزه موضع سختي گرفتم.

وي افزود: امروز ژوزه در پرسپوليس نيست و ببينيد که تيم چقدر با نشاط و پرانرژي و خوب کار مي کند، مانوئل ژوزه بي جهت علي کريمي، مهرداد پولادي و کريم انصاري فرد را در مقاطعي از فصل کنار گذاشته بود البته مقابل ملوان رضا حقيقي خيلي خوب کار کرد و علي کريمي هم عالي بود و با وجود اينکه مدتي از تيم دور بود تاثيرگذار کار کرد، پرسپوليس در اين ديدار 6 گل زد و همه بچه ها خوب  کار کردند به خصوص اينکه خيلي با تعصب و عاقلانه در زمين بازي کردند.

آشتياني گفت: به يحيي گل محمدي به خاطر اين شروع خوبي که با پرسپوليس داشت تبريک مي گويم من به يحيي اعتقاد داشتم و در جلسه کميته فني هم خيلي از او حمايت کردم البته همه در جلسه گفتند که يحيي سرمربي باشد اما من از او خيلي حمايت کردم چون چند سال شاگردم بود و خيلي آرام و نجيب است.

عضو کميته فني پرسپوليس اظهار داشت: پرسپوليس با چند برد مي تواند در کورس قهرماني در ليگ برتر قرار بگيرد البته به شرطي که گرفتار غرور نشوند، بچه ها بايد اين برد پر گل را فراموش کنند و به فکر آينده باشند، گل محمدي بايد طوري بچه ها را آماده کنند که دچار غرور کاذب نشوند و حريفان را دست کم نگيرند، بچه ها بايد اين برد را به فراموشي بسپارند و به فکر بازي هاي بعدي باشند.

عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس افزود: من براي هواداران ناراحت بودم و اعتقاد داشتم که باشگاه بايد هوادارانش را حفظ کند، البته باشگاه هم دراين مدت خيلي زحمت کشيد و شرايط بهتر شد، مشکل تيم در خط هافبک بود که در اين بازي با آمدن حقيقي و حضور پولادي و کريمي عالي کار کردند، با اين شرايط پرسپوليس هم قهرمان جام حذفي مي شود و هم در ليگ رتبه خوبي در جدول به دست خواهد آورد.

وي در ادامه گفت: هواداران کمي از تيم دور شده بودند اما با اين شرايط برمي گردند، طرفداران پرسپوليس خيلي اذيت شده بودند من هر روز مردم را مي بينم که اظهار ناراحتي مي کردند و حق هم داشتند که ناراحت باشند اما صددرصد مردم برمي گردند البته هواداران خيلي صبر و حوصله دارند و خيلي تيم را تخريب نکردند و از آنها تشکر مي کنم که صبوري کردند و اميدوارم جواب صبرشان را با قهرماني بگيرند.

آشتياني افزود: عدم حضور ژوزه روي نيمکت در بازي با ملوان خيلي تاثير داشت چون او تيم را به لحاظ روحي نابود کرده بود، پرسپوليس ستاره زياد دارد اما ژوزه نمي توانست از آنها به خوبي استفاده کند و مي خواست با کار را جلو ببرد در صورتي که ما ايراني ها آدم هاي حساسي هستيم، ايشان به روانشناسي ورزشي اصلا اعتقاد نداشتند و همه ديدند که پولادي را در بازي هاي آخر در ترکيب نمي گذاشت در صورتي که پولادي در تيم ملي فيکس بازي مي کرد.

آشتياني در پايان گفت: ژوزه انگار مي خواست پرسپوليس را خراب کند و زودتر اخراج شود تا پولش را بگيرد و برود اما به ژوزه نصيحت مي کنم که با باشگاه تعامل کند و گرنه کارهاي بد او را به AFC و فيفا منعکس مي کنم تا فکر نکند که در ايران کسي سواد ندارد و فوتبال را نمي فهمد، به هرحال اگر ژوزه با باشگاه کنار نيايد ما پيشکسوتان پرسپوليس بيکار نمي نشينيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)