مرجع خبري پرسپوليس :‌ سرمربی ذوب‌آهن گفت: اگر چه پرسپوليس دير جمع شده اما فوتبال را خوب بازي مي‌كند.

منصور ابراهیم‌زاده كه ابتداي فصل پيشنهاد مربي گري پرسپوليس را رد كرد اظهار داشت: پرسپولیس شرایط بحرانی را پشت سر گذاشت و یک پیروزی خوب به دست آورد. پرسپولیس همیشه تیم خوبی است و بازیکنان این تیم انگیزه‌های خودشان را دارند. اين تيم دیر جمع شد اما اکنون خوب کار می‌کند.

وی ادامه داد: ما هم می‌خواهیم با شرایط خوب، اصفهان و ایران را به سمت کره جنوبی ترك كنيم و تلاش مي‌كنيم بازي قابل قبولي ارايه بدهيم. تا براي ديدار با سامسونگ در ليگ قهرمانان آماده باشيم.

ابراهيم‌زاده در مورد اينكه مشكل اصلي ذوب آهن دير رسيدن ملي‌پوشانش به ايران است گفت: هم دير رسيدن ملي‌پوشان و هم مصدوميت قاسم ‌حداد‌ي‌فر مشكل است.

سرمربي ذوب آهن در مورد اينكه از ملي‌پوشانش در بازي با پرسپوليس استفاده خواهد كرد يا نه گفت: بايد ببينم شرايط بازي چگونه است و بازيكنان از نظر روحي و رواني در چه وضعيتي هستند.

وي در مورد اينكه فكر مي‌كند مي‌تواند پرسپوليس را شكست بدهد گفت: ما فكر نمي‌كنيم و تلاش مي‌كنيم تا موفق شويم. همه تيم‌ها براي موفقيت خودشان تلاش مي‌كنند و ما هم از اين قاعده مستثني نيستيم.

ابراهيم‌زاده در مورد اينكه عباس ترابيان سرپرست تيم ملي گفته ملي‌پوشان را چهارشنبه صبح به ايران بازمي‌گردانيم و مربيان باشگاهي نگران نباشند گفت: ملي‌پوشان ساعت 21 سه‌شنبه بازي شان شروع شده و حدود ساعت 24 به هتل بازگشته‌اند و ساعت يك بامداد نيز راهي فرودگاه شده‌اند تا ساعت سه و چهار صبح به ايران برسند. از شما مي‌پرسم به نظرتان اين بازيكنان كه بايد يك پرواز ديگر هم تا اصفهان داشته باشند چهارشنبه صبح خواب هستند يا بيدار كه به ايران مي‌رسند.

سرمربي ذوب آهن در مورد برنامه 90 و پرداختن به سوژه دلالي در فوتبال گفت: نمي‌توانيم ايجنت و آژانس در فوتبال را نفي كنيم. در همه جا اين مسئله وجود دارد؛ آنچه بد است اغفال بازيكنان است كه برخي، بازيكنان جوان را به مسير غلط مي‌برند.

وي تاكيد كرد: برخي از بازيكنان جوان به من مي‌گويند ما كسي را نداريم كه پارتي‌مان شود. اول اينكه پارتي همه خداست. دوم اينكه چه پارتي بهتر از خود فوتبال، بايد شرايط باشگاهي به سمت و و سويي برود كه مسير جذب بازيكن اصولي شود. همه مربيان دوست دارند تيم و بازيكناني قدرتمند داشته باشند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)