مرجع خبری پرسپولیس : ابراهيم شكورى مدافع پرسپوليس بعد از مصدوميتى كه گريبانگيرش شد نتوانست از ابتداى ليگ براى تيمش به ميدان برود اما حالا با بهبود وضعيت توانست در آخرين بازى پرسپوليس براى اين تيم به ميدان برود.


وى در خصوص اردوى تيم پرسپوليس در مشهد اظهارداشت: اردوى بسيار خوبى را در مشهد پشت سر گذاشتيم و تمرينات خوبى را نيز در اين مدت انجام داديم. فكر مى كنم اين اردو چه از لحاظ روحى و روانى و چه به لحاظ آمادگى بدنى عالى بود چون تنها به تمرين و موفقيت فكر مى كرديم.

 

او ادامه داد: البته اين اردو به جز بحث ورزشى براى ما اهميت بيشترى داشت و آن هم به لحاظ بعد معنوى بود كه با توجه به اينكه شبهاى قدر را در حرم امام رضا گذرانديم تأثير بسزايى در روحيه تيمى ما داشت.

  

مدافع پرسپوليس در خصوص وضعيت خود و حضورش در آخرين بازى پرسپوليس نيز تصريح كرد: خدا را شكر در حال حاضر شرايط بسيار خوبى دارم و به همراه تيم تمرينات خوبى را پشت سر مى گذارم. من بعد از از دست دادن هفته هاى ابتدايى ليگ در بازى با فولاد توانستم به صورت فيكس براى تيمم به ميدان بروم. اين اولين بازى من بود و فكر مى كنم اولين بازى بعد از مصدوميت براى هر بازيكنى سخت است اما بد نبودم و تلاش مى كنم تا هرچه سريع تر به شرايط عالى برسم.

 

شكورى در پايان در خصوص از دست دادن صدرنشينى با اختلاف تنها يك گل كمتر از ذوب آهن تصريح كرد: به نظرم الان هم صدر جدول هستيم. مهم نيست كه در طى فصل صدر باشيم چون هيچ جاى دنيا به قهرمان نيم فصل مدال نمى دهند و ما تنها براى قهرمانى آن هم در پايان ليگ تلاش مى كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)