بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال مدعی شد از تیم‌هایی چون فولاد خوزستان و پرسپولیس پیشنهاد داشته است.

به گزارش تسنیم، امید ابراهیمی در مورد پیوستنش به تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی خوشحالم که به استقلال پیوستم. به خاطر قلعه‌نویی به استقلال آمدم، چون پیشرفت فوتبالی‌ام را مدیون ایشان هستم. وقتی استقلال به من پیشنهاد داد تصمیم گرفتم که به این تیم بیایم و امیدوارم انتظاری را که قلعه‌نویی و هواداران از من دارند برآورده کنم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود به دلیل اختلاف با زلاتکو کرانچار، سرمربی سپاهان از این تیم جدا شده است، عنوان کرد: من نه تنها با کرانچار بلکه با هیچکس در باشگاه سپاهان اختلافی نداشتم. اتفاقاً باشگاه سپاهان تا روز آخر مصر بود که با من قرارداد امضا کند اما تصمیم آخر را خودم گرفتم تا با وجود پیشنهاداتی که از پرسپولیس و فولاد خوزستان داشتم به خاطر قلعه‌نویی و اینکه استقلال را دوست داشتم از سپاهان جدا شده و آبی‌پوش شوم.

بازیکن جدید استقلال در خصوص اینکه آیا پیشنهاد بالای مالی استقلال باعث شد تا به این تیم بپیوندد، گفت: رقم پیشنهادی استقلال بالا نبود. اعتقاد دارم هر فوتبالیستی باید تیمی را انتخاب کند که پیشرفت کند. من استقلال را برای پیشرفتم انتخاب کردم.

ابراهیمی در مورد رقیبانش در استقلال تصریح کرد: من همه تلاشم را می‌کنم تا رضایت امیر قلعه‌نویی و هواداران را برآورده کنم، چون موفقیتم را مدیون قلعه‌نویی هستم.

وی در مورد شماره پیراهنش در استقلال گفت: هنوز شماره پیراهنم مشخص نشده و هر شماره‌ای که خالی باشد آن را می‌پوشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)