پرسپولیس نیوز : مربی اسبق پرسپولیس گفت: سهم خواهی که این روزها در پرسپولیس بیداد می کند بلای جان این باشگاه شده است.

ناصر ابراهیمی ، درباره شرایط این روزهای پرسپولیس و عدم کسب نتایج مورد نظر هوادارانش اظهارداشت: شاید نباید یکسری مسایل را بگویم اما اینقدر دلم به حال پرسپولیس می سوزد که نمی توانم نگویم. رائول 10 سال در تیم رئال بازی کرد ولی وقتی از این تیم رفت هرگز مدعی نشد که من باید رد هیأت مدیره باشم یا من باید در کادر فنی باشم.

وی افزود: این رویه غلط در ایران باب شده که وقتی بازیکنان از فوتبال خداحافظی می کنند توقع دارند تحت هر شرایطی در کادر فنی یا کار مدیریتی باشند و این غلط است.سهم خواهی که این روزها در پرسپولیس بیداد می کند بلای جان این باشگاه شده است و متأسفانه از خودی ها هم می خوریم.

مربی اسبق پرسپولیس اضافه کرد:یکسری از پیشکسوتان طوری حرف می زنند که انگار باشگاه تعلق به آنهاست و بدتر از آن می بینیم که در جمع پیشکسوتان باشگاه هم 4 نفر پشت یکی هستند و 4 تای دیگر پشت سر یک نفر دیگر و اینگونه جنگ بر سر قدرت فقط به ضرر تیم است.

ابراهیمی ادامه داد: فوتبال این روزهای ایران به شدت سیاسی شده است. ما در این ده سال دیدیم که 16، 17 مدیرعامل برای پرسپولیس عوض کردند و 10، 12 تا مربی بالای سر تیم آمده و رفته که این ناشی از یک چیز است و آن هم اینکه نمکی خواهند این تیم سروسامان بگیرد.

وی افزود: زمانی علی پروین در این تیم 10 ، 15 سال همه کاره بود. هم سرمربی بود هم تنوپ جمع کن، هم مدیرباشگاه. او خودش توپها را پشت ماشینش میریخت و به خانه می برد و با آن وضعیت ما 5 سال پیاپی قهرمان ایران بودیم. برای یک بازی با تیم دسته سه ای 80 هزارتا تماشاگر به ورزشگاه می آمدند اما الان برای بازی بزرگی مانند سایپا 3،4 هزار نفر در آزادی جمع می شوند. این همان چیزی است که دولتمردان می خواستند و به خواسته شان هم رسیدند.

مربی اسبق پرسپولیس تأکید کرد: سال 78 ما 16 هفته نباختیم و در دو جام همزمان قهرمان شدیم. سال 79 دوم شدیم و سال 81-80 باز قهرمان شدیم ولی ما را بی جهت عوض کردند و من همان زمان به پروین گفتم که نمی خواهند ما در این تیم باشیم و بعد بین ما را هم به هم زدند.

ابراهیمی درباره برانکو گفت: این برانکورا چه کسی جز ما در دنیا می شناسد؟ یکبار تیم ملی را به جام جهانی برده که اگر آن تیم با آن بازیکنان که همه شان به اروپا رفتند را به هر کسی می دادید جام جهانی می برد. غیر از آن به خدا او را در کرواسی هم نمی شناسند. اصلا این مربی باشگاهی نیست و اگر هم کاری بلد باشد در همان سطح ملی است. بازی باشگاهی زمین تا آسمان تفاوت دارد. باید در دل رقابتها باشید تا بدانید چه خبر است.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: تیمی که سالها پشت هم قهرمان  نایب قهرمان بوده چه بلایی بر سرش آمده که حالا بین سیزدهمی و چهاردهمی دست و پا می زند تا از لیگ برتر سقوط نکند؟ تیم در وضعیت فنی خیلی بدی است. دوتا دفاع پوششی نداریم. شرح وظایف بازیکنان روشن نیست.

وی با ایرادات فنی از تیم پرسپولیس ادامه داد: وقتی دفاع راست نفوذ می کند نباید دفاع چپ هم جلو برود. ولی می بینیم که در پرسپولیس یکمرتبه همه دفاع را رها می کنند و می روند.عمق دفاع پرسپولیس در اکثر دقایق بازی خالی است و این خیلی بد است و در خط هافبک 10 تا پاس رد و بدل نمی شود. اگر همین طارمی و علیپور هم نبودند که خدا می داند الان وضعیت چه بود.

ابراهیمی که به شدت از وضعیت پرسپولیس ناراحت بود بیان کرد: عده ای می گویند که این وضعیت ناشی از اوضاع مالی بد حاکم بر تیم است که اگر واقعا اینگونه باشد باید به حال تیمی که بنیانش برای مردم بوده تأسف خورد که تا چه اندازه همه چیز این تیم پولکی شده که بازیکنانش با پول راه می روند وگرنه برای تیم بازی نمی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)