سرمربی سابق پرسپولیس گفت: به نظر می‌رسد اتفاقات سال ۸۱ در حال تکرار شدن است و شاید قهرمانی دیگر برای سرخ‌پوشان در روزهای پایانی رقم بخورد.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با ایرنا، درباره شرایط سه‌هفته پایانی لیگ و رقابت سخت سرخابی‌ها در کورس قهرمانی تاکید کرد: دو تیم هفته‌هاست با یک اختلاف امتیاز در کورس قهرمانی هستند و این تکرار خاطره‌ای است که در سال ۸۱ آن را تجربه کردیم.

وی ادامه داد: قدیمی‌ها یادشان است که استقلال در صدر بود و پرسپولیس در رده دوم به هفته پایانی لیگ رسید. در آن زمان هدایت پرسپولیس با علی پروین بود و من هم مربی این تیم بودم. در آن سوی میدان زنده‌یاد منصور پورحیدری سکان هدایت استقلال را در دست داشت.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: استقلال در آن زمان تیم خوبی داشت و در آخرین بازی آنها به انزلی رفتند تا جشن قهرمانی بگیرند اما اتفاقات به گونه‌ای رقم خورد که در نهایت ما در تهران جام را بالای سر بردیم. ملوان در رده دوازده جدول قرار داشت و موفق شد در آن دیدار خانگی یک بر صفر برنده شود و ما هم در تهران با گل دقیقه ۶۲ ابراهیم اسدی برابر فجرسپاسی پیروز شدیم تا در ورزشگاه آزادی قهرمان لیگ شویم.

ابراهیمی تصریح کرد: الان هم همان اتفاق در حال تکرار شدن است، استقلال در صدر است و پرسپولیس در رده دوم جای دارد. البته الان سه‌هفته تا قهرمانی فاصله داریم و و پرسپولیس در دو بازی خانگی باید در آزادی به میدان برود که این برگ برنده‌ای برای آنهاست.

سرمربی سابق پرسپولیس یادآور شد: شرایط حساس است و باید همه چیز را تحت کنترل داشت، در این هفته‌ها فشار روانی شدیدی روی بازیکنان است و باید کادر فنی تیم‌ها این فضا را مدیریت کنند. سیستم بازی‌ در این هفته‌ها شاید تغییر کند چراکه فرصتی نیست و باید تیم‌ها نتیجه‌ای که می خواهند را کسب کنند و دیگر فرصتی برای جبران نیست ضمن اینکه در سه‌هفته پایانی همه بازی‌ها همزمان است و این مسائل هم می‌تواند در روند بازی‌ها تاثیرگذار باشد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظر می‌رسد شانس هر دو تیم برای قهرمانی یکسان باشد و شاید بعد از این هفته بتوان در مورد شانس قهرمانی سرخابی‌ها اظهار نظر بهتری داشت. در این میان نقش هواداران هم بسیار مهم است و امیدواریم بازی‌های زیبایی را شاهد باشیم.

گفتی است هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی از روز سه‌شنبه اول خرداد و از ساعت ۱۹:۴۵ به صورت همزمان آغاز خواهد شد که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان رده چهاردهمی است و استقلال نیز در مازندران باید رو در روی نساجی صف‌آرایی کند که در رده سیزدهم جای دارد.

در هفته بیست‌ونهم (یکشنبه ۶ خرداد) و از ساعت ۲۰ استقلال در آزادی پذیرای گل‌گهر رده هفتمی است و پرسپولیس در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میهمان شمس‌آذر است،‌در هفته پایانی نیز( جمعه ۱۱ خرداد) پرسپولیس در آزادی به مصاف مس رفسنجان رده دهمی می‌رود و استقلال در دیداری خارج از خانه به رو در روی پیکان قرار می‌گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)