پرسپولیس نیوز : مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم های باشگاهی در بلاتکلیفی کامل هستند و فقط ظاهر را حفظ می کنیم که بگوییم فوتبالمان خوب است.

ناصر ابراهیمی، درباره وضعیت آماده سازی تیم های باشگاهی برای حضور در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: تنها چند تیم هستند که با آمادگی بالا وارد مسابقات می شوند. این موضوع اتفاق خوبی برای فوتبالی که ادعا می کند اول آسیاست محسوب نمی شود. تیم های دولتی و صنعتی بازیکنانی که ستاره فصل قبل هستند جذب می کنند و بقیه تیم ها فقط تلاش می کنند که سقوط نکنند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: فدراسیون فوتبال به صعود تیم های ملی در رده های مختلف افتخار می کند. واقعا هم جای افتخار دارد. اما اینها تنها ویترین است و ما از درون مشکلات بسیاری داریم. تیم ها در بلاتکلیفی محض هستند. مگر می شود در فاصله یک روز مانده به شروع بازی ها تکلیف برخی ورزشگاهها روشن نشود. کجای دنیا اسم تیم ها و شرایط انها در دو روز پایانی عوض می شود. کاش هرگز اسم حرفه ای را یدک نمی کشیدیم و به فکر زیرساخت ها بودیم. اگر باشگاهها جان نگیرند خبری از بازیکن سازی هم نخواهد بود و به مشکلات عدیده ای می خوریم.

وی درباره شانس پرسپولیس برای هت تریک قهرمانی در لیگ برتر افزود: بعضی از بازیکنان پرسپولیس به تیم های دیگر رفته اند. اما با این حال فکر می کنم توانایی های این تیم به قدری است که بتواند باز هم قهرمان شود.

ابراهیمی در خصوص بحث تمدید قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال نیز تصریح کرد: او واقعا به فوتبال ملی خدمت کرده است. اما درک نمی کنم چرا هربار می گوید می روم اما بلافاصله قراردادش را به بهترین شکل ممکن تمدید می کند. باید کارهای زیادی در تاکتیک تیم ملی انجام دهد تا بتوانیم در جام ملت های آسیا موفق شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)