پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌آهن گفت: قاسم حدادی‌فر و پیام صادقیان بازیکن ما هستند و باید در ذوب‌آهن بازی کنند.

خسرو ابراهیمی در مورد وضعیت سرمربی ذوب آهن گفت: در حال بررسی هستیم و در دو روز آینده به صورت قطعی از بین گزینه‌های موجود سرمربی تیم را انتخاب خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که ذوب آهن در یک سال اخیر سه مربی خود را تغییر داده است و آیا این مسئله برای آنها مشکل‌ساز نمی‌شود عنوان کرد: مهم این است که با تمامی این تغییرات در لیگ برتر باقی ماندیم. همانطور که می‌دانید اگر تیمی در لیگ برتر سهمیه نگیرد جایگاه‌های پنجم تا چهاردهم برایش فرقی نمی‌کند. تیمی که میلیاردها تومان هزینه کرده پنجم می‌شود و ما نیز که با وجود مشکلات فراوان وارد مسابقات شدیم در لیگ برتر ماندیم. می‌خواهیم امسال تیمی در خور شخصیت ذوب آهن ببندیم و از بین گزینه‌های مختلف به زودی سرمربی را انتخاب خواهیم کرد. در حال حاضر نامی از گزینه‌های در حال مذاکره نمی‌بریم.

ابراهیمی در مورد شکایت از پرسپولیس برای جذب پیام صادقیان اظهار داشت: با تمام احترامی که برای محمد رویانیان و علی دایی که از اسطوره‌های فوتبال ایران است قائلم از این تیم شکایت کردیم و می‌خواهیم پیام صادقیان را به ما بازگردانند. طبق قانون فدراسیون فوتبال بازیکنی که بازی‌هایش تمام نشده هیچ تیمی نمی‌تواند با آنها مذاکره کند. این اتفاق امسال افتاد و حتی در رساله‌ها با صراحت آن را اعلام کردند. نکته دوم این است که این صادقیان و حدادی‌فر با ذوب آهن قرارداد داشته و نمی‌توانند به تیم دیگری بپیوندد.

وی تاکید کرد: با رویانیان دوست هستم و برای او آرزوی توفیق دارم. اگر روزی پرسپولیس دچار مشکل شود ما به آنها کمک می‌کنیم اما به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها تصورشان این بوده که ذوب آهن سقوط می‌کند به همین خاطر با نفرات ما مذاکره و قرارداد بستند. آنها در شرایطی با قاسم حدادی‌فر قرارداد بستند که این بازیکن با ما قرارداد دارند. حدادی‌فر گمان داشته که اگر زمانیکه برای خدمت سربازی به تراکتور‌سازی رفته است آن بخش از قراردادی که با ما داشته به اتمام رسیده اما طبق قانون آن قرارداد به قوت خود باقی می‌ماند. حدادی‌فر که بازیکن است این موضوع را نمی‌داند اما مسئولان پرسپولیس که یک باشگاه حرفه‌ای را اداره می‌کنند نباید با او قرارداد می‌بستند و از این مسئله آگاه باشند. از علی دایی خواهش می‌کنم به جای صادقیان شخص دیگری را در نظر بگیرد. از رویانیان درخواست دارم در جلسه‌ای با من بنشیند تا در مورد این موضوع صحبت کنیم و به نتیجه مطلوبی برسیم. هرچند که حدادی‌فر و صادقیان بازیکن ما هستند و نباید چنین کاری را انجام دهیم.

مدیرعامل ذوب آهن خاطرنشان کرد: به عنوان یک همکار به رویانیان اعلام می‌کنم باید همه ما از یکدیگر حمایت کنیم و نباید اگر به مشکلی برخوردیم یکدیگر را هول دهیم. انتظار نداشتم پرسپولیسی‌ها با بازیکن ما در شرایطی که مسابقات هنوز به پایان نرسیده و قرارداد دارند مذاکره کند. حداقل باید یک تماس با ما می‌گرفتند. مذاکراتی که با این بازیکنان انجام شد دور از اصول حرفه‌ای، اخلاق و خلاف قانون است.

ابراهیمی در مورد درخواست باشگاه ذوب آهن برای تمدید زمان نقل و انتقالات برای این تیم عنوان کرد: به فدراسیون نامه نوشتیم و از آنها زمان خواستیم که به ما وقت بیشتری برای نقل و انتقالات بدهند. به دلیل برنامه‌ریزی غلط فدراسیون مسابقات ما تا پنجم تیر به طول انجامید. حالا برای اینکه بتوانیم در نقل و انتقالات با برنامه عمل کنیم می‌خواهیم زمان بیشتری در اختیارمان قرار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)