پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دو دیدار اخیر مقابل فولاد و آلومینیوم حق پرسپولیس بُرد بود، اما داوران با اشتباهات فاحش حق پرسپولیس را خوردند.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در دو دیدار اخیر مقابل فولاد و آلومینیوم حق پرسپولیس بُرد بود، اما داوران با اشتباهات فاحش حق پرسپولیس را خوردند. در صحنه‌ای که بیرانوند اخراج شد، کمک داور آفساید را نگرفت تا در ادامه بازیکن آلومینیم با بیرانوند برخورد کند.

وی افزود: در اهواز یک پنالتی را نگرفتند و در مقابل آلومینیوم هم ۲ پنالتی ۱۰۰ درصد را داور به نفع پرسپولیس اعلام نکرد. هیچ تیمی دوست ندارد که اینگونه حقش خورده شود. باید تمامی بازی‌ها عادلانه رقم بخورد تا زحمات بازیکنان و مربیان هدر نرود. فقط یک تیم از سوت و قضاوت اشتباه داوران متضرر نشده است و همه باشگاه‌ها از داوری اعتراض دارند.

*معلوم نیست چرا زودتر VAR را وارد فوتبال نمی‌کنند؟

کارشناس فوتبال در مورد اینکه باید سیستم کمک‌داور ویدیویی وارد لیگ برتر فوتبال شود، عنوان کرد: اگر VAR در تمام ورزشگاه‌ها باشد، هیچ وقت این همه جنجال و درگیری به وجود نمی‌آید. معلوم نیست چرا زودتر این سیستم را وارد لیگ برتر نمی‌کنند؟ داوران هم نمی‌دانند چکار کنند و نمی‌توانند بهترین قضاوت‌ها را داشته باشند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص دیدن رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: با اینکه دیگر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اصلاً زیبا و قشنگ نیستند، اما تمام بازی‌ها را نگاه می‌کنم. برخی اوقات به من می‌گویند جای فوتبال بهتر است سریال نگاه کنی! مسابقات استقلال و پرسپولیس را نگاه می‌کنم، اگر بازی‌های هم در شهرستان‌ها باشد آنها را می‌بینم. تمام بازی‌ها شده دعوا و جنجال و درگیری، بازی‌ها دیگر بار فنی و تاکتیکی ندارد. تمام تیم‌ها به دنبال این هستند که با خطا و وقت تلف کردن به ۳ امتیاز بازی دست پیدا کنند و فوتبال تماشاگر پسندی را ارائه نمی‌دهند.

*۱۰ سال است در فوتبال ایران پدیده و بازیکن خوب معرفی نشده

وی ادامه داد: ۱۰ سال است که در فوتبال ایران پدیده و بازیکن خوب معرفی نشده است و دیگر در لیگ برتر بازیکن سطح بالایی وجود ندارد. اگر لژیونرها را کنار بگذاریم دیگر بازیکنی در حد تیم ملی نداریم و این فاجعه بزرگی برای آینده فوتبال ملی ایران خواهد بود. وقتی که به همراه علی پروین مربی تیم ملی بودم، ۷۰ بازیکن خوب داشتیم که نمی‌دانستیم کدام را خط بزنیم، ولی حالا تعداد بازیکن خوب‌مان به ۲۰ نفر هم نمی‌رسد!

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه فدراسیون فوتبال کارش شده، بازگشت به عقب و با آمدن مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال هم این بازگشت به عقب بیشتر شدت پیدا کرده است. تیم‌های آسیایی همچون ژاپن، کره‌جنوبی، عربستان و استرالیا همیشه در حال کار کردن و پیشرفت هستند، اما فوتبال ایران با حضور این آقایان هیچ رشدی در قاره آسیا نداشته و ۴۴ سال است قهرمان آسیا نشده‌ایم. چون فوتبال ایران به دست دلال‌ها و مافیا افتاده است و آقایان هم نمی‌توانند کاری بکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)