مرجع خبری پرسپولیس : مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران معتقد است كه در باشگاه پرسپولیس برای كاهش حاشیه ها باید یك نفر پاسخ گوی خبرنگاران باشد.

 

ناصر ابراهیمی افزود: متاسفانه در باشگاه پرسپولیس شاهد ناهماهنگی های زیادی میان مدیران باشگاه هستیم و این در حالی است كه مدیر كار كشته ای چون پروین در كنار رویانیان حضور دارد.

 

 

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: باشگاه پرسپولیس نیاز به یك سخنگوی قوی دارد و در غیر این صورت شاهد نا هماهنگی های بیشتری خواهیم بود.

 

 

 

وی تصریح كرد: مدیران غیر فوتبالی برای فوتبال ما مضر هستند و حضور آنها باعث می شود كه نام مربیان كوچكی چون لوكا بوناچیچ برای هدایت پرسپولیس مطرح شود.

 

وی اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس هیچ فردی پاسخ گوی خبرنگاران نیست و این تیم نیاز به یك سازمان دهی مناسب برای برخورد با رسانه ها دارد. سازمان دهی فعلی كاملا اشتباه و باشگاه را دچار حاشیه های زیادی كرده است.


ابراهیمی در خصوص حضور مربی خارجی در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربی خارجی درجه یك مانند كی روش برای پرسپولیس بسیار مفید خواهد بود اما مربیانی چون لوكا بوناچیچ در حد نشستن بر روی نیمكت پرسپولیس نیستند.

 

وی در خصوص مصطفی دنیزلی خاطرنشان كرد: دنیزلی مربی بسیار خوبی است و اطمینان دارم با حضور او پرسپولیس می تواند به روز های خوبش بازگردد.

 

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص اینكه چرا این باشگاه برخلاف استقلال نتوانسته از پیشكسوتانش مربیان خوبی بسازد گفت: متاسفانه پرسپولیسی ها اصلا خودشان را قبول ندارند و این برای چنین باشگاه بزرگی بسیار بد است.

 

 

وی ادامه داد: در استقلال افراد زیادی هستند كه می توانند به عنوان سرمربی برروی نیمكت این تیم بنشینند اما متاسفانه در پرسپولیس هیچكس حاضر نیست به دیگری به عنوان دستیار كمك كند.

 

ابراهیمی در خصوص ارتباطاتش با علی پروین گفت: 6 ماه است كه از پروین كاملا بی خبر هستم. بعضی دوستان میانه ما را كاملا خراب كرده اند.

 

 

وی ادامه داد: به پروین پیشنهاد می كنم به عنوان مدیر فنی در تمام كارها دخالت كند زیرا هیچ كس مثل او شایسته اظهار نظر كردن نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)