مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید دیدار این تیم برابر استقلال باید با حضور هواداران برگزار شود.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره داربی پیش رو اظهار کرد: داربی‌ها در همه جای دنیا حساسیت خاص خودش را دارد و هواداران در انتظار این بازی هستند. در کشورهای مختلف این بازی برای هواداران از اهمیت بالایی برخوار است و به همین خاطر این بازی شرایط خاص خودش را دارد. در ایران هم سال‌های سال است که بازی استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود و هر بازی هم خاطره خاص به خودش را دارد. پیش از انقلاب تاج به مصاف شاهین می‌رفت، بعدها تاج با پرسپولیس بازی می‌کرد و بعد از انقلاب هم بازی‌های استقلال و پرسپولیس ادامه داشت.

وی افزود: همه پیش از داربی درباره شرایط تیم‌ها در جدول صحبت می‌کنند اما به نظر نباید به این مسائل توجه کرد چون داربی‌ها اصلا به شرایط تیم‌ها در جدول ارتباطی ندارد. بارها رخ داده که تیمی در جدول شرایط خوبی نداشته اما در داربی عملکرد بسیار خوبی داشته و برنده شده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی می‌کند داربی پیش رو زیبا و جذاب شود هم گفت: شرایط طوری است که نمی‌توانیم انتظار بازی زیبا داشته باشیم. تیم‌ها برای اینکه نبازند وارد زمین می‌شوند و طوری بازی می کنند که با حداقل امتیاز از زمین خارج شوند. البته اینکه تیمی زیبا بازی کند، ضمانتی برای بردش نیست. بارها پیش آمده که تیمی زیبا بازی کرده و در نهایت برنده نشده است. با این حال امیدوارم بازی زیبا و جذابی را شاهد باشیم.

ابراهیمی در ادامه گفت: پرسپولیس پیش از تعطیلی لیگ شرایط خوبی داشت و توانسته بود خود را به صدر جدول برساند اما الان که لیگ تعطیل شده، قطعا این موضوع روی بازی تاثیر خواهد گذاشت. وقتی تیم‌ها در شرایط مسابقه هستند، قطعا عملکرد بازیکنان متفاوت خواهد بود اما وقتی لیگ تعطیل می‌شود بازیکنان از شرایط مسابقه فاصله می‌گیرند. الان هم بعد از تعطیلی طولانی که به خاطر جام‌جهانی اعمال شد، پرسپولیس و استقلال به مصاف هم می‌روند و باید امیدوار باشیم مربیان تیم‌ها را به خوبی برای بازی آماده کنند تا بازی زیبایی بینیم.

ابراهیمی همچنین گفت: امیدوارم شرایط طوری باشد که هواداران برای بازی به ورزشگاه بیایید. وقتی هواداری در ورزشگاه نباشد، بازی روح ندارد اما وقتی در ورزشگاه حضور دارند، انرژی بازیکنان چند برابر می‌شوند. حتی اگر یک مسابقه فوتبال در زمین خاکی برگزار شود ولی تماشاگر داشته باشد، آن بازی جذابیت خواهد داشت اما بازی بدون هوادار اصلا روح ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)