پرسپولیس نیوز : مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان ضمن تاکید بر این موضوع که پیام صادقیان به این تیم باز می‌گردد، گفت: پرسپولیسی‌ها به حضور حدادی‌فر در تیمشان امیدوار نباشند.

خسرو ابراهیمی در خصوص انتخاب سرمربی فصل آینده ذوب‌آهن، گفت: به دلیل طولانی شدن مسابقات پلی‌آف لیگ برتر زمان زیادی را از دست دادیم اما می‌خواهیم با تفکر و تعلق مربی‌ خود را انتخاب کنیم و فصل آینده جزو 4 تیم نخست اول باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در بین گزینه‌های باشگاه ذوب‌آهن برای مربیگری نام محمود یاوری هم وجود دارد، عنوان کرد: آقای یاوری هم یکی از گزینه‌های ما است. در کنار ایشان چند گزینه دیگر هم هستند که نهایتا تا دو روز آینده از بین آنها یک نفر به عنوان سرمربی انتخاب خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ضمن اشاره به این مسئله که سینا عشوری در این تیم خواهد ماند، تاکید کرد: به فدراسیون فوتبال نامه‌ نوشتیم تا زمان نقل و انتقالات بیشتر شود و ما هم بتوانیم بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم. هنوز هم بازیکنان خوبی در بازار نقل و انتقالات وجود دارند که می‌توانیم با آنها توافق کنیم.

ابراهیمی 16 تیمی شدن لیگ را به ضرر تیمش دانست و تصریح کرد: به خاطر این قانون زمان زیادی را از دست دادیم، البته با صعود تیم ملی به جام جهانی این مسئله کمی جبران شد اما به هر حال تاثیرش را روی تیم ما گذاشت.

وی در مورد حضور پیام صادقیان در تیم پرسپولیس، گفت: این بازیکن با ذوب آهن قرارداد دارد و قطعا به تیم ما بازخواهد گشت. صادقیان تا آذرماه با ذوب‌آهن قرارداد دارد. ما به فدراسیون فوتبال نامه‌ نوشتیم که این بازیکن به ذوب‌آهن برگردد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ضمن غیرقانونی خواندن قرارداد پرسپولیس با قاسم حدادی‌فر، عنوان کرد: در این قضیه حدادی‌فر کار غیر قانونی انجام نداده چون اطلاع نداشته که قراردادش با ذوب‌آهن چگونه است.کار غیر قانونی را باشگاه پرسپولیس انجام داده که در شرایطی‌که می‌دانسته حدادی‌فر با ما قرارداد دارد با این بازیکن قرارداد بسته است. دستورالعمل فدراسیون هم این است که مذاکره با بازیکن تیمی که درگیر مسابقات باشگاهی است خلاف است چه برسد به قرارداد بستن.

ابراهیمی در واکنش به اظهارات مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه هنوز به حضور حدادی‌فر امیدوار هستند، گفت: پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند امیدوار باشند، من از همین جا اعلام می‌کنم دنبال یک بازیکن دیگر به جای حدادی‌فر باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)