مرجع خبری پرسپولیس :  پیشکسوت فوتبال کشور با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی گفت: قدرت دایی باعث آسیایی شدن پرسپولیس شد.

ناصر ابراهیمی خاطرنشان کرد: شخصیت دایی به گونه ای است که جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی کند. او می دانست چگونه باید با بازیکنان پرسپولیس رفتار کند و به همین علت هم توانست این تیم را در جام حذفی قهرمان سازد.

وی افزود: او از ابتدا هم گفته بود که هیچ قولی برای قهرمانی در لیگ برتر نمی دهد و تمام تمرکز خود را به رقابت های جام حذفی ایران معطوف کرده بود.

ابراهیمی گفت: حضور کاشانی و دایی در کنار هم پرسپولیس را دوباره به ثبات لازم رساند چرا که با اجرای خواسته های دایی توسط مدیرعامل تیم شکل اصلی خود را به دست آورد.

 

مربی سابق تیم پرسپولیس عنوان کرد: در هشت سال گذشته پرسپولیس دست خوش تغییرات زیادی در بخش مدیریتی و کادر فنی بوده که همین بی ثباتی ها باعث ناکامی این تیم می شد.

پرسپولیس اگر می خواهد در فصل بعدی در آسیا نتیجه بگیرد باید 15 بازیکن جدید را جایگزین کند تا بتواند حضور پررنگی داشته باشد.

ابراهیمی اضافه کرد: دایی و کاشانی نباید در فصل نقل و انتقالات احساسی عمل کنند و باید نگرش واقع بینانه ای را نسبت به این قضیه داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)