پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مراسم افتتاحیه آکادمی باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر فنی آکادمی پرسپولیس معرفی شدم اما تاکنون تماسی از طرف پرسپولیسی ها نداشتم.

ناصر ابراهیمی اظهار داشت: استیلی  با من تماس گرفت و برای افتتاحیه آکادمی باشگاه پرسپولیس  مرا دعوت کرد و گفت که حتما در مراسم شرکت کن چون کارت داریم من هم در مراسم شرکت کردم و رویانیان بدون هیچ صحبت اولیه،‌ مرا به عنوان مدیر فنی آکادمی پرسپولیس معرفی کرد اما از آن روز دیگر پرسپولیسی ها هیچ تماسی با من نداشتند.

 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: در مراسم افتتاحیه آکادمی باشگاه پرسپولیس اتفاقات جالبی افتاد مربیان تیم های پایه می خواستند به رویانیان اعتراض کنند چون 2 سال است پول نگرفته اند اما استیلی نگذاشت چنین کاری انجام دهند. الان هم یک هفته از افتتاح آکادمی پرسپولیس می گذرد اما خبری نیست و کسی از باشگاه پرسپولیس مرا نخواسته که صحبت کنیم یا قراردادی امضا کنیم.

ابراهیمی در پایان گفت: اگر تا چند روز آینده خبری نشود رسماً اعلام می کنم که در آکادمی پرسپولیس نیستم رویانیان فقط آمد و با قیچی روبان آکادمی پرسپولیس را پاره کرد تا آکادمی را افتتاح کرده باشد اما با من که به عنوان مدیر فنی آکادمی پرسپولیس معرفی شده ام تماس نگرفته اند تا شروع به کار کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)