پرسپولیس نیوز : وکیل مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت هیچ مشکلی درباره شکایت باشگاه ریزه اسپور از او وجود ندارد.

عبدالصمد ابراهیمی در این باره نوشت: لازمه طرح دعوي عليه يك بازيكن در فيفا، ارائه قرارداد لازم الاجرا و معتبر و اثبات اين امر كه بازيكن در دوره حفاظت شده قراردادش را فسخ و قطع همكاري كرده، مي باشد. مهدي طارمي قرارداد لازم الاجرا نداشته زيرا قراردادش فقط در صورتي معتبر بوده كه آي تي سي صادر شود كه حتي درخواست آي تي سي هم در تي ام اس وارد نشده و باشگاه تركيه اي اقدامي ننموده است.

وی افزود: حتي پرداخت اقساط قرارداد هم منوط به صدور آي تي سي بوده و اين شرط ضمن عقد به عنوان بند اول قرارداد قيد شده كه تصوير و ترجمه آن در ادامه منتشر مي شود.به عبارت كليدي shall be only توجه شود.ضمنا آغاز دوره حفاظت شده قرارداد او اگر آي تي سي هم صادر مي شد از تاريخ ٩٥/٤/٢٩ بوده و طارمي دو روز قبل از آن تاريخ ، نامه قطع همكاري را به باشگاه ريزه اسپور و كميته وضعيت بازيكنان فيفا فكس و دي اچ ال كرده و يك روز قبل از آن تاريخ، با پرسپوليس قراردادش را ثبت رسمي كرده است.

ابراهیمی در پایان گفت: در اين خصوص هيچ مشكلي وجود ندارد. هر فرد يا باشگاهي كه احساس كند متضرر شده حق شكايت دارد و طرف مقابل حق دفاع. كاش همه پرونده هاي فوتبال ما اينگونه باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)