پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به جرأت می‌توانم بگویم که به غیر از محمود یاوری، همه در این فوتبال شاگرد من بوده‌اند.

ناصر ابراهیمی در مورد حضور در کادرفنی تراکتورسازی گفت: فعلاً که کار ما آغاز نشده است ولی قرار است این هفته مراسم معارفه برگزار شود. کار من مربیگری است و بعد از پیشنهاد خطیبی قبول کردم که به او کمک کنم. من یک زمانی سرمربی تیم ملی‌ بودم و به جرأت می‌توانم بگویم که به غیر از محمود یاوری، همه در این فوتبال شاگرد من بوده‌اند. خوشحال می‌‌شوم که بتوانم تجربیاتم را در اختیار بازیکنان و مربیان جوان بگذارم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر بعضی از مربیان جوان در لیگ‌برتر فعالیت می‌ کنند و برخی نیز بیکار هستند. من دوست دارم به آنها کمک کنم و عقیده‌ای که در این مورد دارم هیچ وقت تغییر نخواهد کرد. یک زمان سرمربی تیم ملی‌ فوتبال این مملکت بودم ولی بعداً قبول کردم که در کنار علی پروین به عنوان مربی کار کنم. او به من گفت فقط تو را قبول دارم و ما چند سال با یکدیگر کار کردیم و قهرمانی هم آوردیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین افزود: اگر دقت کنید رسول خطیبی همکاران خود را از سه رده سنی انتخاب کرده است. جدا از من که 72 سال سن دارم، آقای اقبالی هم قرار است کمک کند و مطمئناً تفکرات او برای تراکتورسازی مفید خواهد بود. البته حسین خطیبی برادر بزرگتر رسول هم در بین اعضای کادرفنی حضور دارد. امیدوارم همه ما بتوانیم به تراکتورسازی کمک کنیم.

ابراهیمی در پاسخ به این سؤال که «چرا خیلی‌ها در فوتبال ایران مثل شما فکر نمی‌کنند؟»، گفت: هر فردی عقیده خودش را دارد ولی عقیده من فرق می‌کند. من هیچ وقت به خودم  نمی‌گویم که چون سرمربی تیم ملی‌ بودم حالا برایم اُفت دارد که دستیار باشم. من مربی جوانی نیستم و قرار نیست بعد از مرگم در بهشت زهرا (س) مربیگری کنم. وقتی پیشنهادی به من ارائه می‌‌شود دوست دارم آن را قبول کنم، چون عاشق فوتبال هستم و می‌‌خواهم تجربیاتم را انتقال دهم.

وی در پایان در مورد اینکه مبلغ قراردادش با تراکتورسازی تبریز چقدر است، افزود: فعلاً چیزی مشخص نیست. من مثل خیلی‌ها به پول نیاز دارم ولی این موضوع برایم اولویت ندارد. مطمئن باشید مبلغ قراردادم هر چقدر بود آن را رسانه‌ای خواهم کرد و خبری هم از پول‌های زیرمیزی نخواهد بود. من خودم منتقد چنین رفتارهایی بودم و دوست دارم صادقانه حرف بزنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)