مربی سابق سرخپوشان گفت: پرسپولیس در طول یکسال گذشته ۳ مدیرعامل مختلف عوض کرده و این عدم ثبات در بحث مدیریت یکی از دلایل اصلی ضعف پرسپولیس در طول بازی‌های امسال است.

ناصر ابراهیمی درباره بازگشایی مجدد لیگ و بازی آینده پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: فوتبال بازی اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی است و ۶ امتیاز اختلاف نیز غیر قابل جبران نیست. با توجه به بازی‌های باقی مانده احتمال لغزش استقلال زیاد است و پرسپولیس ۵۰ درصد شانس قهرمانی دارد.

وی عدم ثبات مدیریتی را اصلی‌ترین دلیل تضعیف پرسپولیس دانسته و خاطرنشان کرد: پرسپولیس امسال مشکلات زیادی داشت و به نظرم بخش عمده آن به خاطر ضعف مدیریت بود. پرسپولیس در طول یکسال گذشته ۳ مدیرعامل مختلف عوض کرده و این عدم ثبات در بحث مدیریت یکی از دلایل اصلی ضعف پرسپولیس در طول بازی‌های امسال است. مدیران پرسپولیس باید حداقل ۴ یا ۵ سال بر سر کار باشند تا بتوانند برنامه‌ریزی کنند و ساختار باشگاه را بهبود ببخشند.

مربی سابق سرخپوشان افزود: پرسپولیس در طول یکسال گذشته به شیوه‌های مختلف تضعیف شده و این تضعیف شدن ربطی به کادر فنی ندارد. گل‌محمدی بهترین مربی حال حاضر ایران است و کادر خوبی دارد، حمید مطهری، فنایی و کریم باقری هر سه از بزرگان فوتبال ما هستند و تجربه بالایی دارند. ما در طول سال گذشته بازیکنان زیادی از دست دادیم و مشکلات مالی نگذاشت که تیم تقویت شود.

سرخ‌نیوز در ادامه به بهانه زادروز “مجتبی محرمی” نظر ابراهیمی را درمورد چپ‌پای افسانه‌ای سرخپوشان پرسید و مربی سابق پرسپولیس در این رابطه گفت: حدود ۴۰ سال پیش مربی تیم راه‌آهن بودم و همان زمان محرمی از طریق یک شخصی به من معرفی شد. مجتبی در آن زمان ۱۶ سال داشت و وقتی بازی او را دیدم، متوجه استعداد فوق‌العاده محرمی شدم و او را جذب کردیم. بعد چند سال زمانی که به تیم شاهین رفتم، مجتبی هم با من به شاهین آمد و در آنجا رشد کرد و مطرح شد.

ابراهیمی ادامه داد: مجتبی یک بازیکن چند پسته بود و قابلیت بازی در تمام پست‌های دفاعی بازی کرد و حتی قابلیت بازی در پست هافبک را هم داشت. محرمی بازیکن بسیار خوش‌اخلاق و خوش‌رویی بود و از نظر کیفیت هم همه می‌دانند که چه قابلیت‌هایی داشت. بازیکنان و مربیان دهه ۵۰ تا ۷۰ نسل سوخته هستند و پولی از فوتبال به دست نمی‌آوردند که بتوانند خانه و ماشین بخرند.

سرمربی سابق سرخپوشان در پاسخ به این سوال که در بازیکنان نسل جدید، کدام بازیکن به محرمی شباهت دارد، گفت: متاسفانه فوتبال ما در خط دفاع ضعف زیادی دارد و هیچ کدام از مدافعان حال حاضر فوتبال ما، کیفیت بازیکنان سابق را ندارند. البته این مسئله فراگیرتر از افت کیفی مدافعان است و به طور کلی کیفیت بازیکنان ما در همه خطوط افت کرده و لیگ ما خالی از بازیکن باکیفیت و خوب است. چون متاسفانه استعدادیابی در فوتبال ما از بین رفته و هیچ کدام از باشگاه‌ها آکادمی درستی ندارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)